MaxHarry Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 http://atvs.vg.no/player/index.php?id=9621 "håper dette får hver og en av dere til å slutte med bil og heller ta sykkern fatt.":D Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 haha.. skulle likt å sett dette gjennom oslos gater :P men.. hva skal vi som liker biler gjøre da?? kjøre omkring nakene i protest mot sykklane?? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Eneste de oppnår med det der er et illeluktende sykkel sete og ett gnagsår på en ytterst sær plass. var vel ikke helt gjennom tenkt den demonstrasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 var no 4.e år på rad da så.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Tatt seg ut hvis billistene viste hvor praktiske biler egentlig er. Ha samleie på bil eller inni bil? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 haha.. skulle likt å sett dette gjennom oslos gater :Pmen.. hva skal vi som liker biler gjøre da?? kjøre omkring nakene i protest mot sykklane?? :P Problemet med det er at hvis du dytter rumpa ut av en bil når du kjører så ender det bare med at du får bot istede. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 haha.. skulle likt å sett dette gjennom oslos gater :Pmen.. hva skal vi som liker biler gjøre da?? kjøre omkring nakene i protest mot sykklane?? :P Må iallefall kjøre cabriolet da så folk ser det... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Mine venner, å sykle naken på offentlig sted, er forbudt i Norge. Jeg vet dere har meget lyst til å prøve nettopp dette, men for guds skyld, dere kommer til å drepe en eldre dame som får latteranfall! Tenk først, handle så. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 og hva kommer det ikke til å gjøre med oss unge som ser samme gammle damen naken på sin sykkel da?? hehe og ps: du får ikke meg på sykkelen naken for å protestere MOT bil!! hell no.. naken i bil for å ptotesetere MOT sykler.. nja.. større mulighet.. hehe.. men lite sansynli.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 dritt sykelister har bare jeg å si!! Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg