kentiver Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 En kompis kjøpte seg nettopp en 95 modell 626. 1,8L. På varmeapparatet har han en knapp for A/C (Aircondition), men den funker ikke, og di som hadde bilen før han sier at det ikke har vært aircondition i bilen, men di hadde VELDIG lite peiling på bil, tok den på verkstedet for å skifte lyspære:P Såg at det er sikring NR 10 i sikringsboksen under panseret som er sikringen for AC, tenkte vi skulle få tak i en ny. Men lurte først på om det er noen andre måter jeg kan sjekke om det er ac? Hvor kan jeg eventuelt se apparatet o.l? Blir glad for alle tips:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Har bilen en aluminiumsradiator foran den vanlige radiatoren, så er det AC Men jeg har sett AC knapp i en del japanske biler, som ikke har AC Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Det betyr bare at ledningsnettet er klargjort for AC. Selv fikk jeg tak i et komplett AC sett i Sverige for 3 år siden. Nytt i eske fra Mazda. (Har en MX6.) Vi snakker direkte bolt-on med ekstra reimer, alt av bolter etc. Alt av plugger ligger klart i bilen så det var bare å plugge det elektriske inn. Måtte kjøpe gass og olje til å fylle på. Til og med ekstra kjøle vifte til radiatoren var med. Tror jeg fremdeles har delenummeret på kittet om det er interessant.... I så fall gi beskjed så kan jeg legge det ut, delenummeret altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg