ScythiaN Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Hola! Noen som har et testinstrument som fungerer for MS-I v3 med MSnS-Extra? Kunne jo vært greit å gitt det en runde i en testbenk før vi kaster dritten :p Tror min ignitiondriver er dau :p Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Kaster? Det er jo ikke store operasjonen å lodde inn nye tenningsdrivere.. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hvis du forteller meg om det er triggerinput eller coildriveren som er dau, så lodder jeg ;) Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Eller om det er det som er feil i det hele tatt da=) Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg