rs_cr Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Noen som har byttet ut den ganske så lange takantennen som er orginalt på Golf/Bora mot noe som er litt kortere. Er dette noe som kan skaffes orginalt, eller er det styling-firmaer som selger dette? Har sett at dette gjøres mye i USA, og det tar seg litt bedre ut. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1054514 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 vet at kompisen min har bytta ut på a3`n sin. Han kjøpte den nye på møller trur jeg, var en kort en i aluminium. Kommer litt dårlig fram på bildet, men du ser nå sånn ca. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Den så jo fin ut den. Du har vl ikke mulighet til å høre med kompisen din hva den kostet. Er litt hypp. Kanskje han vet om den finnest i svart også. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hørte med kompisen min nå, norsk bildelsenter hadde han kjøpt den på. Kosta i underkant av 300 kr. Han mente at denne typen ikke kom i sort hvertfall. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hvis du har eller får tak i en vanlig antenne med tupp øverst så kan du ta av den og kutte den å sette på tuppen igjen. Blir ikke noe spesielt dårligere signaler av det... Får kjøpt de i alu billig på E-bay fra tyskland... eller de fleste bilstyling sjappene.... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 AST performance har slike antenner... jeg kjøpte der... de har både sølv og svart, men mottakerforholdene var omtrent like dårlig som uten antenne:) men bruker den fordet:cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Jeg bestillte en bølge formet chrome JOM antenne fra AST Performance. Fikk et annet merke og antennen var heller ikke chrome. Det fulgte med 3 stenger til denne antennen som kan brukes for å velge lengden. Jeg skal bytte antennen etterhvert med en som er chrome. Orket ikke å sende antennen i retur, så den sitter på bilen inntil videre. Dørhåndtakene jeg fikk på den samme bestillingen var mye finere enn de jeg hadde bestillt. Gikk litt opp i opp :rolleyes: Kan se et bilde av bilen med antennen i denne tråden(antennen er ikke så tydelig på bildet): "Bilde av bilene deres" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Takker for tipsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg