PlumboRacing Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 ja! men kommer sikkert noe som går greit det oxo! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkeis Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det kan godt hende:) men skal man ha skikkelig grombil, så skal hvertfall jeg på frontmesterskapet med tom henger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 gikk noe gromt på lyngås også.. saab'n til m.steen blandt annet.. for ikke å snakke om ascona'n til weber'n.. men på uvdal gikk jo ascona'n til vegar åsen og den går fært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 hehe det kan godt hende bakkeis! tenkte jeg sku ha med meg bilen hjem jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkeis Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 asconan til webern var vel ikke akkurat så fæl men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 asconan til webern var vel ikke akkurat så fæl men:P justert den riktig så er det a-finale bil det.. bortsett fra at den kamen i den snart kvelder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Nå har jeg vært å kjørt på Drevsjø. Hadde INGEN ambisjoner annet enn å ha det gøy da jeg reiste, med lat, standard Ascona C på hengeren. Allerede da jeg skulle laste av begynte folk å le av bilen, men gutta på teknisk hadde trua på den dumme bilen. Jeg selv bare lo å sa vi får se. Første heatet kom å jeg ble nummer to etter ei boble. Dæven tenkte jeg, den gikk jo helt greit. Andre heat skulle jeg ut med noen som hadde heatseier, men jeg ga faen å kjørte fra dem! Hadde 17poeng etter to omganger med den rare bilen alle lo av! Tredje omgang kom, bilen begynte å hoppa ut av gir, men jeg fikk nok en andreplass etter ei boble. Var i b-finale hvor jeg jobba å kjørte meg oppover. Lå på andreplass da det var en runde igjen, men så stoppa bilen. Aner ikke hvorfor, men den starta bare den fikk stått litt. Var fem bud på den rare bilen å den ble igjen på Trysil. To av tre motorfester var ryki, ALLE platene på bilen var bulka (bortsett fra tak, og bagasjelokk) den ene drivakselen var nesten ryki og det var noe annet småtteri han måtte fikse. Han fikk seg fin jobb da. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 vakke dumt å miste bilen da magnus;)..haha jævlig pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg