audi__a41.8t Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Har en W211 og den pipinga til beltevarsleren gjør meg GAL !!! noen so mvet hvor eller hvordan jeg kan få skrudd av lyden på den , er ikke så farlig om det røde lyset blinker men som sagt lyden piner meg til døde... Har vært hos Bertel O. Steen , men de ville ikke gjøre det fordi det var ulovlig bla bla, men var visst bare å endre på noen programmer el. no sånt sa han , men de fikk ikke lov.. Noe så teit :S Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Hmm, merkelig.. Blir ikke gal av beltevarslen min. Har vel noe med at jeg tar på meg beltet når jeg er i bilen. Og skal jeg stå "lenge", er det bare å slå av tenninga, så slutter det å pipe å blinke i min ihvertfall :P Men skal jo gå noen ledninger til setet som kan gjøres noe med. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Ha på deg beltet da. da slipper du det. http://www.mercedes.as tror jeg har noe som fikser den biffen:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Det er jo bare å tenke logisk da, det går en bryter inn i låsekassa.. og der det er bryter er det ledninger;D og der det er ledninger er det muligheter;D Hehe, 2 ledninger - skjøte isammen =) Nå syntes jeg det er idiotisk å ikke venne seg til å bruke belte. jeg syntes ikke engang det er behagelig å sitte i bil uten belte;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Helt enig kjakan.. Klarer det ikke. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Helt enig kjakan.. Klarer det ikke. hehe.. jeg kan finne på å ta på meg belte om jeg står parkert;p belte er en del av bilen.. ubehagelig uten, aldri kjørt uten belte.. Haha, høres ut som om jeg er den prestegutten;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg vet at det går ann å bare putte noe inn beltelåsern eller no sånt, men da ved en eventuell kræsj så vil bilen registrere at jeg har belte på og utløser airbager og sånt, er nemlig sensorer som hindrer at diverse ting utløses når man ikke har på beltet ;) , Til dere som sier at jeg bør ha på meg belt, ja er enig der men , jeg kjører bud med veeeeeldig korte distanser i mellom så av/på med belte er uaktuelt.. Men utenom budkjøringa, så er belte alltid på :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg vet at det går ann å bare putte noe inn beltelåsern eller no sånt, men da ved en eventuell kræsj så vil bilen registrere at jeg har belte på og utløser airbager og sånt, er nemlig sensorer som hindrer at diverse ting utløses når man ikke har på beltet ;) , Til dere som sier at jeg bør ha på meg belt, ja er enig der men , jeg kjører bud med veeeeeldig korte distanser i mellom så av/på med belte er uaktuelt.. Men utenom budkjøringa, så er belte alltid på :) jaja, men hvis du bare kjører små turer imellom, som du ikke trur du kan kræsje på - så derfor tar du ikke på deg beltet. Hva er da problemet med at airbagen kan utløse seg? du skal jo ikke kræsje uansett. Er jo derfor du IKKE har på deg BELTE. du snakker imot deg selv min gode mann:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 jaja , men anyway, fortsatt ingen som vet hvem som kan slå av den jævla lyden ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 jaja , men anyway, fortsatt ingen som vet hvem som kan slå av den jævla lyden ??? du kan lage en bryter på ledningene.. ellerså er det sikkert et verksted som kan koble seg på bilen din og deaktivere varselet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Ha på deg beltet da. da slipper du det. http://www.mercedes.as tror jeg har noe som fikser den biffen:P som jeg har sagt tidligere. http://www.ercedes.as fikser den biffen Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg