thaugen Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Lurer på å kjøpe meg snøscooter til rundt kr 40.000,-, noen som har en tilsalgs eller noen tips angående kjøp? Vil ha en kort lettkjørt crosscooter, noen merker/modeller å anbefale? Ser det står mange uregistrerte/ufortollete scootere til salgs, noen som har erfaring med å kjøpe/bruke disse (forsikring f.eks)..? Er takknemlig for alle tilbakemeldinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 kjøp Yamaha, de har billige scootere som tåler en del. Er kanskje ikke helt det du ønsker(kort lettkjørt crosscooter), men det er vanskelig og få en bra crosscooter som holder for 40 lapper. Er også ikke annbefalt og kjøpe noe eldre en 96 mod... Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by thaugen Lurer på å kjøpe meg snøscooter til rundt kr 40.000,-, noen som har en tilsalgs eller noen tips angående kjøp? Vil ha en kort lettkjørt crosscooter, noen merker/modeller å anbefale? Ser det står mange uregistrerte/ufortollete scootere til salgs, noen som har erfaring med å kjøpe/bruke disse (forsikring f.eks)..? Er takknemlig for alle tilbakemeldinger! Vis du skal ha en kort lettkjørt scooter så sats på en 440 ikke alverdens av motor men går greit, der har så og si alle merkene noe som er bra.. Scootere som ikke er tollet skal man få forsikret men det er ikke låv til og bruke dem andre plasser en på lukket/privat område.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Jeg kjørte en del Ski-Doo Summit forrige vinter. Helt konge leke scooter :) Liten tass som går bra. Den jeg kjørte i fjor ble solgt for 50k om jeg ikke husker riktig.. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by mondain Jeg kjørte en del Ski-Doo Summit forrige vinter. Helt konge leke scooter :) Liten tass som går bra. Den jeg kjørte i fjor ble solgt for 50k om jeg ikke husker riktig.. Går du inn på http://dagfinn.iwarp.com/scooterbilder/index.htm Så kan du se fra når vi var og likte litt med en tunder 1000 og en summit 670..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Er noen scootere her tilsalgs men da må du nok betale frakt i tillegg pluss eventuell fortolling! Tror faktisk jeg skal selge min for å handle en King Cat til neste sesong :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg