Gå til innhold

Snøscooter!!!

Ranger emnet

thaugen

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg snøscooter til rundt kr 40.000,-, noen som har en tilsalgs eller noen tips angående kjøp?

Vil ha en kort lettkjørt crosscooter, noen merker/modeller å anbefale?

Ser det står mange uregistrerte/ufortollete scootere til salgs, noen som har erfaring med å kjøpe/bruke disse (forsikring f.eks)..?

Er takknemlig for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp Yamaha, de har billige scootere som tåler en del. Er kanskje ikke helt det du ønsker(kort lettkjørt crosscooter), men det er vanskelig og få en bra crosscooter som holder for 40 lapper. Er også ikke annbefalt og kjøpe noe eldre en 96 mod...

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thaugen

Lurer på å kjøpe meg snøscooter til rundt kr 40.000,-, noen som har en tilsalgs eller noen tips angående kjøp?

Vil ha en kort lettkjørt crosscooter, noen merker/modeller å anbefale?

Ser det står mange uregistrerte/ufortollete scootere til salgs, noen som har erfaring med å kjøpe/bruke disse (forsikring f.eks)..?

Er takknemlig for alle tilbakemeldinger!

Vis du skal ha en kort lettkjørt scooter så sats på en 440 ikke alverdens av motor men går greit, der har så og si alle merkene noe som er bra..

Scootere som ikke er tollet skal man få forsikret men det er ikke låv til og bruke dem andre plasser en på lukket/privat område..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mondain

Jeg kjørte en del Ski-Doo Summit forrige vinter. Helt konge leke scooter :) Liten tass som går bra. Den jeg kjørte i fjor ble solgt for 50k om jeg ikke husker riktig..

Går du inn på http://dagfinn.iwarp.com/scooterbilder/index.htm

Så kan du se fra når vi var og likte litt med en tunder 1000 og en summit 670..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider