mk1 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har byttet 3 stifter på to timer med knoting! Det blir så varmt der at "plast" delen på stiften ( som er i kontakt med "kammen" på fordeleren) smelter, og gjør at stiftåpningen blir borte. Hva har jeg gjort galt. Skal det sitte noe motstand på coilen? Den jeg bruker er fra 1.8gti, regnet med at det ikke var så nøye. Kan jeg bruke fordeleren fra 1.8 gti(stiftløs tenning)? HJÆÆÆÆLP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 usikker, men stiften på king caben brant opp tilstadighet grunnet defekt kondensator.. fikk defekt fordelerlokk og hele pakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 det som skjer når du bryter en induktiv strømkrets er at det blir overslag og gnister,dette er noe kondensatoren skal ta seg av.om den er defekt kan stiften gå fyken pga varmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg