phax. Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hoi, driver og titter litt på Hella sine Mk5 look frontlykter.. link. Har egentlig ikke sett noen mk4 golfer med disse påmontert, og de eneste bildene jeg har funnet er såpass nærbilder at man får lite inntrykk av hvordan det hele ser ut. Noen som har noen meninger eller erfaringer å komme med? Og usikker på om crom eller blackout vil gjøre seg best på en sølvgrå bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hella lager vel ganske gode lykter (les: med tanke på passform og kvalitet) Personlig syntes jeg sort lykter er penest til sølv bil! Her ser du sorte lykter på Marvil's sin flotte Golf Og på min Honda Civic (Ikke meningen å blande inn en ikke-golf, men orket ikke lete etter Golfer med sort lykter) blir litt kontrast til sølv fargen Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hoi, driver og titter litt på Hella sine Mk5 look frontlykter.. link. Har egentlig ikke sett noen mk4 golfer med disse påmontert, og de eneste bildene jeg har funnet er såpass nærbilder at man får lite inntrykk av hvordan det hele ser ut. Noen som har noen meninger eller erfaringer å komme med? Og usikker på om crom eller blackout vil gjøre seg best på en sølvgrå bil? Hvor får man kjøpt de lyktene? Pris? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Åkåk, ja Hella er kvalitet har jeg fått med meg. Lyst å teste disse egentlig, men litt usikker på hvordan det vil se ut ettersom "ingen" har de, kanskje det er en grunn til det? :D Får se om jeg er tøff nok til å gå for sort da.. ;) TMtuning.com selger de hvertfall, og har gode priser, men får de sikkert på noen steder innenlands også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 IV looken er jo utoliiig pent.. kompiss av meg har det på sin.. og pleas gå for sort.. ikke noe chorme.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Har ikke noen bilder av kompisen sin bil da? Veldig lyst å se hvordan det blir. :) Regner med du mente V look og ikke IV look, mk4 look har jeg jo allerede såå.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg