Gå til innhold

Hella MK5-Look frontlykter.

Ranger emnet

phax.

Anbefalte innlegg

Hoi, driver og titter litt på Hella sine Mk5 look frontlykter.. link.

Har egentlig ikke sett noen mk4 golfer med disse påmontert, og de eneste bildene jeg har funnet er såpass nærbilder at man får lite inntrykk av hvordan det hele ser ut.

Noen som har noen meninger eller erfaringer å komme med?

Og usikker på om crom eller blackout vil gjøre seg best på en sølvgrå bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hella lager vel ganske gode lykter (les: med tanke på passform og kvalitet) Personlig syntes jeg sort lykter er penest til sølv bil!

Her ser du sorte lykter på Marvil's sin flotte Golf

DSC_1310.jpg

Og på min Honda Civic (Ikke meningen å blande inn en ikke-golf, men orket ikke lete etter Golfer med sort lykter)

jo-bil003.jpg

blir litt kontrast til sølv fargen

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, driver og titter litt på Hella sine Mk5 look frontlykter.. link.

Har egentlig ikke sett noen mk4 golfer med disse påmontert, og de eneste bildene jeg har funnet er såpass nærbilder at man får lite inntrykk av hvordan det hele ser ut.

Noen som har noen meninger eller erfaringer å komme med?

Og usikker på om crom eller blackout vil gjøre seg best på en sølvgrå bil?

Hvor får man kjøpt de lyktene? Pris?

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkåk, ja Hella er kvalitet har jeg fått med meg. Lyst å teste disse egentlig, men litt usikker på hvordan det vil se ut ettersom "ingen" har de, kanskje det er en grunn til det? :D

Får se om jeg er tøff nok til å gå for sort da.. ;)

TMtuning.com selger de hvertfall, og har gode priser, men får de sikkert på noen steder innenlands også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider