lurepåmye Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Og det er røykeffektene vi leter etter... :)Skal du se luftstrømmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Ta en telefon til noen på Dynea rett borti gata da ED. De har jo masse sånn muffens produkter. Har ikke peiling på om dette fordeles ut blant oss vanlige dødelige da... Fant litt her.. http://www.aga.no/international/web/lg/no/likelgagano.nsf/docbyalias/nav_products_torris Søk på forhandlere. Det er jo en drøss i nærområdet. Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Skal du se luftstrømmen?Jepp. Se etter virvler,de er ikke lette å se med et snøre eller ditto.... Og de indikerer ofte steder drivstoff skiller seg ut og blir liggende,så at man har mye større sjanse for "end gas detonation"... + at de viser steder i porten hvor luftstrømmen separerer fra veggen = no good. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Ta en telefon til noen på Dynea rett borti gata da ED.De har jo masse sånn muffens produkter. Har ikke peiling på om dette fordeles ut blant oss vanlige dødelige da... Fant litt her.. http://www.aga.no/international/web/lg/no/likelgagano.nsf/docbyalias/nav_products_torris Søk på forhandlere. Det er jo en drøss i nærområdet. Ole Jeg har funnet ut det... da er det bare det å finne ut hvordan jeg skal få lagret fandenskapet... og få tak i nitrogen i plaskbar form og lagre det.... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 CO2 brannslukkingsapparat så får du tørris og en del CO2 i dampform ut. Kansje litt dyrere men da kan du jo oppevare de så lenge du vill å evt. spørre brannvesenet når du har brukt det opp å skal fylle opp flaska igjenn (kan ikke tenke meg at det er så veldig dyrt å fylle på ny CO2 på et apparat). Vet ihvertfall at alle flaskene vi brukte på røykdykkerkurset jeg var på en gang var flasker som de bare fyllte på igjenn etter vi hadde bruk de opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelmdk Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 hehe, skaffer jeg da jeg jobber på diplomis. Deilig med tørris, kjølebæg, øl og rudskogen.. :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jepp. Se etter virvler,de er ikke lette å se med et snøre eller ditto.... Og de indikerer ofte steder drivstoff skiller seg ut og blir liggende,så at man har mye større sjanse for "end gas detonation"... + at de viser steder i porten hvor luftstrømmen separerer fra veggen = no good. Får 3B/7A-mafiaen nyte godt av denne tørrisen perhaps... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Får 3B/7A-mafiaen nyte godt av denne tørrisen perhaps... Det er 3B/7A-mafiaen som er grunnlaget for anskaffelsen... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Det er 3B/7A-mafiaen som er grunnlaget for anskaffelsen... Nei FA..! Har du tenkt til å legge Reodors sotskovle prosjekt på is nå da....:scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Nei FA..! Har du tenkt til å legge Reodors sotskovle prosjekt på is nå da....:scaredNiks. Toppen på flowbenken,isen i en voksen BigGulp-kopp eller ditto med en tanke vann,lokk og sugerør... da har man en "smoke wand"... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Niks. Toppen på flowbenken,isen i en voksen BigGulp-kopp eller ditto med en tanke vann,lokk og sugerør... da har man en "smoke wand"... :) Blir norges første og største 5 sylindrede vannpipe dette. Blir vel en kjølig bi smak kan jeg tenke meg. Men fra spøk til alvor... Har det noe å si på tettheten på denne så"kaldte" røyken når man skal se på dette. Eller for å si det enkelt: Hva er grunnen til at du akkurat skal bruke tørris. Er det bare kjølingen f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Blir norges første og største 5 sylindrede vannpipe dette. You have to go for broke,you know... :D Men fra spøk til alvor...Har det noe å si på tettheten på denne så"kaldte" røyken når man skal se på dette. Eller for å si det enkelt: Hva er grunnen til at du akkurat skal bruke tørris. Er det bare kjølingen f.eks? Neida. Jeg bruker ikke tørris-røyken når jeg måler cfm,det ville påvirke litt (temperaturforskjell ved toppen vs målepunktet i benken). Grunnen til å bruke "frostrøyk" er kun det at jeg røyker ikke...og det ville bli noe tungt å puste der med en røykmaskin gående. Og siden lufta blir en tanke nedkjølt,kan benken gå lenger uten overoppheting.. selv om det er marginelt. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.