Gå til innhold

Noen har rappa forsterkeren min!

Ranger emnet

MissLilleUlv

Anbefalte innlegg

Noen har rappa forsterkeren min... :angry:

Bilen har stått parkert på Moderne Transport i Åsane, og mest sannsynlig natt til Søndag er det noen som har kommet seg inn i bilen og "lånt" forsterkeren min og et konisk luftfilter på ubestemt tid...

JÆVELIG surt og JÆVELIG dårlig gjort var det!!!!

Sånn at hvis noen får tilbud om en mistenkelig billig "Power Acoustik OV-2 1600" forsterker - 2 kanalers på 1600 watt - ca i Bergensområdet... så går det no an å gi en beskjed, så kan jeg få sjekka serienummer...

Minner litt om denne... bare med chrome og børsta alumulium farge:

GOTHIC2.jpg

EDIT: Den største på bildet her:

astra4.jpg

Jeg kan kontaktes på PM...

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist som f**n.

Jeg kommer på en tidligere arbeidskollega som hadde hatt 2 innbrudd i Alfaen sin. På den tiden (for et kvart århundre siden) var stereoen som oftest montert i midtkonsollen, og det var den her også. Tyvene hadde rett og slett knust ruta, åpnet døra, og revet ut stereoen ved å ta tak på baksiden og rive den ut av konsollen. Hattehylla var også ødelagt for å få med høyttalerne.

Etter andre gangen (og null oppfølging fra politiet) monterte han gammeltypen barberblader på ei plate bak stereoen. Noen uker senere var ruta knust igjen, og det var blodspor ut av bilen. Stereoen, midtkonsollen og hattehylla var intakt, og vedkommende Alfa-eier hadde aldri mere besøk av ubudne gjester i denne bilen. Ryktet gikk antagelig fort i det småkriminelle miljøet i området ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. kjedelig situasjon!

Var noen som prøvde å bryte seg inn i bilen min i helga også. Dem hadde ikke klart å kommet seg inn i bilen (amatører) så dem hadde kasta skiltet mitt på gardsplassen (var festet med borrelås) og tråkket på eksos-anlegget mitt, et feste knakk og eksosen henger å slenger. jævla tjuvpakk!

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Saken blei politianmeldt i forrige uke, eller noe... sitter og venter i spenning på et brev som kan fortelle meg at saken er henlagt på grunn av bvisets stilling :oohh

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider