volvo264 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 har handla inn litt stasj til en b30 motor eg holder på med..kjøpte da nye lager til kamen, siden den er ny også.. men er litt usikker på framgangsmåten for å bytte di lagera siden dei står fast i blokka..noen som har ein go måte å bytte dem på? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg har alltid innbillet meg at man må presse disse inn fra enden med spesialverktøy tilpasset de forskjellige lagrene og at dette gjøres best av et motorverksted, men det kan tenkes at noen har mer garasjevennlige forslag enn som så. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg har alltid innbillet meg at man må presse disse inn fra enden med spesialverktøy tilpasset de forskjellige lagrene og at dette gjøres best av et motorverksted, men det kan tenkes at noen har mer garasjevennlige forslag enn som så. okej. ja hadde håpt på de ja:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg