GalantV6 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 på grunn av at vifta mi ikke går fort nok rundt så koker bilen min. vifta går bare sakt sånn at man kan stoppe den med hånda. hva må jeg gjøre får at den skal gå riktig bilen min er en ford sierra 1,6 1987mod 3d jeg er ikke sikker på om vifta er el eller ikke noen sier den er elekrisk fordi den er rød men vet ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Er nok ikke elektrisk vifte nei... det går reim til vifta ikke sant?? Og siden du sier den går sakte, så har du en slurevifte (kan stoppes med hånda når den går. FORSIKTIG!!!) Jeg har noe av det samme problemet på min, så viften må nok byttes ;) Men siden jeg nå skal bytte motor snart, så skrur jeg bare ut termostaten så lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 du kan få kjøpe en vifte av meg for 500 :D en dobbel Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 du kan få kjøpe en vifte av meg for 500 :D en dobbel Hei hva følger med den viften da. for jeg har en enkel vifte og sånn som jeg skjønner det så må jeg bytte 3 ting får å få den til å passe. husker ikke hva dette heter. venter på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 heh..hmm kanskje det ikke passer då! det du får med her er vell kunn viften med ledning Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Vifta på min gjekk ikke rundt i det hele tatt men motoren fe no luft når man kjøyre so ekje store probleme :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg