Gå til innhold

Er denne bilen noe å satse på?

Ranger emnet


rudihoe

Anbefalte innlegg

Dette her er en dritgod bil! Har hatt en A100 2.5 TDi og savner den som fan!

 

Behandler du den pent holder den lenge.

 

Typiske feil: Endeledd og bærekuler, foringer i forstilling og oljelekk toppdeksel... stort sett det som er og det er lett å fikse når det skjer :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra dinside.no

 

Audi 100/ A6 (1990-1997)

Bruktbil: Audi 100/ A6 - Lite rust, mye plass

Få alvorlige feil, komfort og ikke minst et høyt kvalitetsnivå gjør Audi 100 og A6 til gode bruktbilkjøp. Galvanisert karosseri sikrer dessuten at rusten velger andre bilmerker enn din Audi.

 

gode biler det der ja;) vurderer samma bil til høsten når jeg får jobba inn litt cash

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får så mye plass og komfort i noen annen bil... Som sagt noen småfeil men ikke mer enn andre biler... Skjønner ikke helt hva som er problemet jeg men... eneste som er litt køddete er om en eller annen jallamekaniker ikke har smurt endeleddet før det har blitt montert så man må bytte hele bærearmen.

 

Min var ungdomskjørt de siste åra og jeg var bare 19 når jeg hadde min men likevel var det bare slakk i et endeledd som var noe å si på. hadde gått 245000 ca når jeg solgte den.

 

Hoppa også over ei tann på dieselpumpa men det var nok sjåførens feil :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår