vw_power Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 greit det.. men er ikke hår sår.. er bare lei av alle data freakene på denne siden som gir seg ut for å være "mekanikere".. derfor ble jeg litt pist når jeg så han mondeo kisen sa at det ikke gikk. alt går bare man legger god viljen til.. og har det rette utstyret.. du hvet halve jobben er godt verktøy.. kommer ikke langt med bare en skift nøkkel.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by vw_power greit det.. men er ikke hår sår.. er bare lei av alle data freakene på denne siden som gir seg ut for å være "mekanikere".. derfor ble jeg litt pist når jeg så han mondeo kisen sa at det ikke gikk. alt går bare man legger god viljen til.. og har det rette utstyret.. du hvet halve jobben er godt verktøy.. kommer ikke langt med bare en skift nøkkel.. :cool: han er hvertfall en habil mekaniker som har jobbet mange år hos ford.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by vw_power greit det.. men er ikke hår sår.. er bare lei av alle data freakene på denne siden som gir seg ut for å være "mekanikere".. derfor ble jeg litt pist når jeg så han mondeo kisen sa at det ikke gikk. alt går bare man legger god viljen til.. og har det rette utstyret.. du hvet halve jobben er godt verktøy.. kommer ikke langt med bare en skift nøkkel.. :cool: De fysiske lovene gjelder uansett! Laser lyser ikke gjennom metall og plastikk! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Mondeo De fysiske lovene gjelder uansett! Laser lyser ikke gjennom metall og plastikk! :D :D :D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Mondeo De fysiske lovene gjelder uansett! Laser lyser ikke gjennom metall og plastikk! Det var akkurat det "Evisu" sleit med :( Prøvde å demontere fangere med det hjalp ikke. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg