renoxxx Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Haloa :) Jeg skal kjøpe meg en audi 90 coupe, men hvordan finner jeg ut hvilken motor som er i bilen (veit det er en 2.3, bakhjulsdrevet) så en ting til, mange plasser i forumet skriver folk " audi coupe" er dette et annet ord for audi 90 coupe? litt forvirra... nice price XD Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Bile heter kun Audi Coupe :) Viss det står en 2,3l i bilen, er det en 10v med 136hk eller en 20v med 170hk. Tviler på bilen er bakhjulsdrevet, men enten forhjulsdreven eller firhjulsdreven (quattro). Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Haloa :) Jeg skal kjøpe meg en audi 90 coupe, men hvordan finner jeg ut hvilken motor som er i bilen (veit det er en 2.3, bakhjulsdrevet) så en ting til, mange plasser i forumet skriver folk " audi coupe" er dette et annet ord for audi 90 coupe? litt forvirra... nice price XD De heter bare 'audi coupe' og ikke noe mere, så enkelt er det... Riktig med effekten som han over skriver, så er du i tvil kan du jo åpne panseret og se om det står 20v på toppdekselet, evt om noe er ført inn i vognkortet. Og bakhjulstrekk er det iallefall IKKE! fwd eller quattro... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renoxxx Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 takker... va akkuratt d jeg ville høre :) bilen er forhjulstrekk noe som jeg viste hele tiden, men å skrive innlegg kl.2 på natta kan det forekomme feil. hehe. hvilke plasser bør jeg sjekke på bilen før kjøp? Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg