Blystan Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg har tatt ut blink lysene og løsnet den skruen som en på hver side der. Fått dratt frontfangeren ut av de "festene som er på siden, men den sitter dønn fast i fronten og jeg klarer ikke å se noen skruer. Er det noen spesiell måte å ta den av på eller er det noen som vet hvor de skruene jeg eventuelt ikke har funnet gjemmer seg henn? Og er det noen som har hørt om at viskosekoblingen har løsnet og ødelagt radiatoren før? Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 ta av begge sidegittrene, se oppunder der, da vil du se 2 ubrako bolter Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Takker. Fant dem med en gang og fangeren er av. Da er det bare å bytte radiator, brakett til vifta, vifteremshjulet, viskosekoplinga og vifta. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg