s2Anders Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg har snudd innsuget på min s2 og det er da ett s4 innsug med s4 vannrør.. Nå har jeg kommet til ett stopp med problemet att jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med servopumpa..... for vannrøret og sånt er i veien.. Noen som vet hva man kan gjøre..?? uten og bytte til elektrisk-servo... Takk på forhånd.. :) Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Får du plass om du monterer servopumpa der den sitter originalt på S4? Har brakettene osv liggende fra forrige prosjekt... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 jeg laget nytt vannrør på min 3b motor ved bruk av AAN innsug, skrudde 1/2npt nipler inn i toppen og slange stuss imellom for å få røret lenger ut... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Har du noen bilder på det eller top gun.. ? :) Vet i alle fall att reimhjulet er større på s4 har jeg hørt.. ;P men vet ikke, for har ikke sett det.. Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Har du noen bilder på det eller top gun.. ? :) Vet i alle fall att reimhjulet er større på s4 har jeg hørt.. ;P men vet ikke, for har ikke sett det.. Reimhjulet er større ja.. Pumpa er jo lik. Jeg har ikke bilder ettersom motoren er demontert.. :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Har fått tak i innfestningsbraketten til en pumpe som står på en s4, men det er bare for å se om den passer.. :) Så hvis den passer så kommer du til å få en pm topgun siden du hadde den innfestningsbraketten.. ;) Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Har fått tak i innfestningsbraketten til en pumpe som står på en s4, men det er bare for å se om den passer.. :) Så hvis den passer så kommer du til å få en pm topgun siden du hadde den innfestningsbraketten.. ;) Den er go! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Supert.. :) Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg gav opp det der med s4 innsug og skulle gjerne hatt original fuelrail, også ett snudd innsug sånn som dette : http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~472106__hl~omvant_insug_till_audi_s2 Så om dere har dette/vet om noen som har/lager kunne dere gjerne tatt kontakt kjappest mulig..? ;) Vil ha bilen på veien igjen nemlig.. hehe.. Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg