Housey Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Er sprøytesparkel det samme som "fyller" ? veit det er et idiotspørsmål men trur det er lett og gå seg bort i denne jungelsen av forskjellige produkter Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 nei.. det staves på 2 helt forskjellige måter.. nen sånn seriøst så er det sånn ca det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 sett bort i fra navnet selvsagt! :) hehe men sånn i teorien så er det forskjellige navn på samme greia? dvs kjært barn har mange navn ting? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 sånn jeg har forstått det så er sprøytesparkel, sparkel i fysisk forstand, bare i tynn utgave.. Mens fyller, filler, füller etc et slags tykt grunningsprodukt. Om jeg tar feil eller rett her, det skal jeg ikke si.. Truls. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Er sprøytesparkel det samme som "fyller" ? veit det er et idiotspørsmål men trur det er lett og gå seg bort i denne jungelsen av forskjellige produkter Det er ikke det samme sprøytesparkel er sparkel og dette er ikke og anbefale av bruk.Derfor det har kommet fyller som skal fylle små ujevnheter og sånt den trekker heller ikke til seg så mye vann noe nemlig sprøyte sparkel gjør. Så fyller har på en måte tatt over for sprøyte sparkelen som det nemlig har vært mye tull med suger bla vann som en svamp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg