Gå til innhold

Golf 2 1,8gl

Ranger emnet

Pål Espen

Anbefalte innlegg

Så fin ut denne golfen :)

Likte ikke helt sotingen, men det er min smak.

Lakket du selv der du sandblåste?

sånn er det, smaken er som baken;)

Der eg sandblåste sparkla eg, grunna og lakka oppatt sjølv;) eg syns da blei ganske bra eg, men såg no nylig at sparkelen hadde sugd til seg lakken, men får ta eit strøk til;)

Men blei grett.. Har uanestt ikkje penger til å levere til proff lakker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Detter har ikkje så mykje med golfen å gjere men eg tenkte eg skulle skrive om det likevel....

På lørdagsnatten så skulle eg kjøre damo heim på mopeden. Gjett kem som kom kjørande då.. Jo, det var onkel Politi. Hadde kjørt 400meter og så blei eg stoppa. Då tenkte eg at, no va da gjort og 6000kr i bot eller noke.. politiet sa bare at eg kunne få ein advarsel viss eg ikkje skulle gjere d igjen;)hehe... det beste er at eg får advarsel når eg har fått bot for akuratt å ha pasasjer på før:D:D:D

Men det er jo alltids kjekt når politiet kan vere hyggelig til ein forandring, ikkje sant?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der eg sandblåste sparkla eg, grunna og lakka oppatt sjølv;) eg syns da blei ganske bra eg, men såg no nylig at sparkelen hadde sugd til seg lakken, men får ta eit strøk til;)

Men blei grett.. Har uanestt ikkje penger til å levere til proff lakker...

hehe, er i akkurat samme situasjon selv. Skal pusse noen flekker, og flekklakkere. Hva slags utstyr brukte du, og har du noen nærmere bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er i akkurat samme situasjon selv. Skal pusse noen flekker, og flekklakkere. Hva slags utstyr brukte du, og har du noen nærmere bilder?

da eg brukte va sandblåser frå biltema;)

sparkel, pussepapir, grunning og lakk frå Mekk:)

Har dårlig med bilder, men da blei ikkje så bra når du ser nøye på da. frå avstand e da ikkje mulig å sjå noke. Da e vertfall bedre enn rust.

Trur eg tar eit strøk til snart, så ska eg bruke noke greier å skrubbe vekk den overfladiske lakken(lakkstøv) som kommer litt utover og gjer at overfladen blir ru...

Du får ha lykke til med lakkingen, er bedre med heimelakk enn rust vertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen denne her, stå på videre! Men syns du burde ha noen andre baklykter.. Ellers pen, billig og sikkert go' :)

Har veldig lyst på crystal clare baklykter og blanke blinkere over det heile.. men eg går bare på skule og har dårlig råd:( Brukt opp meste parten av pengene på å kjøpe bilen og sånn.. Tenkte å ta studielån til fordel for golfen til høsten;):D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dum ide ;) hehe..ikke ta opp studielån! kjipt når du endelig er ferdig på skole så må du betale ned et lån!

Syns det var lurt;) Men eg trur ikkje eg får studielån:( Låne av fatteren i stede.. eller så har eg ikkje penger til forsikring og diverse drit neste år....

Eg er jo ferdig på skule etter neste år. har jo ikkje lån frå før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal på 4hjulskontroll mener du?

Jeg veit ikke hvor mye den koster, men kontrollen på biltilsynet koster vel 430 kroner tror jeg.

Det heiter vel kanskje firehjulskontroll. Men det er framhjulene som står skjeivt og må stillast rett..

Noer den levert på verksted vertfall.. Trist å måtte gje vekk nøklane til godbilen til ein fremmed mekanikar:P:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider