Kristiansen Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hei. Ei vennninne av meg har handla en Amazon og lurer på og gjøre litt småtteri med den. Hvor kan jeg finne ting og tang til denne bilen ? "Styling" om du kan kalle det, sånn som øyelokk, hvis jeg kan kalle det det, skjønner sikkert hva jeg mener, sånn chrom ting til og ha over lampene.. Og hva slags felger passer egentlig på denne bilen ? Hvordan er det og senke disse bilene, og få det godkjent ? Tips og ideer mottas med stor takk! Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 American Racing felger passer utmerket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hei.Ei vennninne av meg har handla en Amazon og lurer på og gjøre litt småtteri med den. Hvor kan jeg finne ting og tang til denne bilen ? "Styling" om du kan kalle det, sånn som øyelokk, hvis jeg kan kalle det det, skjønner sikkert hva jeg mener, sånn chrom ting til og ha over lampene.. Og hva slags felger passer egentlig på denne bilen ? Hvordan er det og senke disse bilene, og få det godkjent ? Tips og ideer mottas med stor takk! du får senkesett til amazon med godkjenningspapirer. og boltsirkelen er 5*114,3....samme som bla endel toyota og eldre mazda Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Felger til merce passer også, men er ikke helt riktig boltsirkel... de er 5 på 112... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 og boltsirkelen er 5*114,3....samme som bla endel toyota og eldre mazda Som også tilsvarer 5x4,5" (114,3/2,54), som et hav av Amerikanske biler bruker, litt mere usikkert med innpress/ET. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Takk for nyttig info. Vet fint lite om disse bilene foreløpig, men skal vel få lært litt etterhvert :) Sånn som senkesett, hvor får jeg tak i det ? Er vel kanskje ikke overalt... Hva er orignalt innpress og hub center på Amazon ? Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 det får du hos glens bildeler Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 American Racing felger passer utmerket! Dæven Fisk, du har meget god smak :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 ET er vel 25 på amazon.Hubcenter vet jeg ikke men det er jo lett å måle. Hadde Torque Trust felger på en av mine og de kom fra en Dodge Van! :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg