limtopp Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Heisann, har akkurat fått meg en strøken Volvo 440 2,0 SE . Bilen var akkurat reparert og bytta slitedeler for over 20.000, men så røyk register-reima på den, og eigern gadd ikke engang å se oppi motor-rommet hvordan det gikk med motorn. Så jeg fikk den for vrakpanten. Regner nesten med at ventilen gikk til dunders, så jeg må sikkert finne meg en ny billig topp. Forslag om hvor jeg finner billige topper? Ellers har dere noen styling tips til denne bilen?:) Var orginlat spoiler på den, og den såg ganske lav ut. Veldig stili bil spør du meg, var sølvfarga. Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorten Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hei, jeg tenker også på å kjøpe en 440 2.0 SE men greia er at det trengs å skifte toppakning på den, har du peiling hvor mye det koster? Den har kjørt 128 000 km bør jeg forvente at andre ting også begynner å ryke hvis jeg kjøper den?(er 1993 modell) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hei, Nå har jeg egentlig minimalt med peiling på bil, så jeg vet rett og slett ikke. Men skal du bytte toppakning på verksted er det veldig dyrt vil jeg tro ja. Mye arbeid. Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hey.. og skifte topp pakkning er ikke så dyrt på de bilene her.. er ikke så sikker på pris men ivertfall IKKE over 3000kr..! Men limtopp! grattis med bil! skal du plane toppen også eller? isåfall så vil jeg høre om den ble litt sprekere:D lyst til og trimme 460`n min også;D men styling så har jeg mange mange mange ide`er.. har du anlegg? eller peil på glass fiber og hvordan man støper det? mvh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorten Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 er det forresten mye elektriske problemer på volvo 440en? eller er det mye mindre på -93 modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tidlige 440 og 460 hadde mye elektrisk problemer. Fra -94 ble disse feilene eliminert. Sikreste er å kjøpe seg en bil fra 94 og oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIC VOLVO Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Tidlige 440 og 460 hadde mye elektrisk problemer. Fra -94 ble disse feilene eliminert. Sikreste er å kjøpe seg en bil fra 94 og oppover. hummm...har en 440 se 93 mod, ingen problem med noen ting.. når jeg kjøpte den gikk den kun på 3 syl....brent hull i en ventil, den har nå rullet 289 tkm og går fortsatt som en klokke.. :win Siter 740 tic solgt passat 97 1,6 higline gammel volvo 4x4 gammel URAL 6x6+MAX 6X6 gammel wilvo 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg