Gå til innhold

klovnster's Polo color consept

Ranger emnet

klovnster

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ikke bare like greit å trekke om det gule til svart? enkel match det for en som driver med dette..

Så bilen du på gatebil i dag jeg også :)

driver ikke med å trekke om seter dessverre.. driver kun med trekking av vinyl uten å sy og greier.. :)

derfor vil jeg ha tak i sorte CC stoler, så trekker jeg om dørene selv..

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver ikke med å trekke om seter dessverre.. driver kun med trekking av vinyl uten å sy og greier.. :)

derfor vil jeg ha tak i sorte CC stoler, så trekker jeg om dørene selv..

Men vil jo ikke koste noe mere å levere dine stoler til en møbeltekker eller en som driver med dette og trekke om gult til svart, enn å kjøpe nytt.. Det er ikke såå lett å finne et interiør.. Tro meg ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil jo ikke koste noe mere å levere dine stoler til en møbeltekker eller en som driver med dette og trekke om gult til svart, enn å kjøpe nytt.. Det er ikke såå lett å finne et interiør.. Tro meg ;)

tja.. koster vel fort 20.000 for å trekke om da, men jeg finner alltid en løsning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddet å slengt ut et bilde av det batteridekselet ditt også? Var så opptatt med å ta bilde av hvor du hadde lagt gjennom strømkabelen at jeg glemte det. :P

AHA! så det var deg sopm lukka opp panseret og tok bilde nedi der :p

jeg var fyren i DC tskjorte som så rart på deg.. hehe..

skal prøve å få tatt et bilde av dekselet jeg.. legg gjerne ut bilder av bilen min fra helga hvis du har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. koster vel fort 20.000 for å trekke om da, men jeg finner alltid en løsning :D

Har hørt om en som fikk trekt om stoler foran og dørtrekk og bak, samt bygd om baksetene til mere bøttete og 13 ;) Og hvis du bare skal ta det gule, blir jo det garantert under 10! 6 kanskje ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider