Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet

Nabbi

Anbefalte innlegg

Hehe..!

Satt på med en fyr som ble stoppa, så bgynte dem å legge seg borti noen fillesaker.

Begynte å rive kjeft på dem, og tilslutt så ble han ene forbanna, og sa " kan ikke noen stoppe kjeften på han der, gnåler jo så gali at man hører jo knapt hva hman selv tenker!"

Ikke populært å fotografere politibilen mesn politiet sitter inni heller...de kalte det for en provokasjon :P

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk fornyet det gamle svære førerkortet til det nye dagens så fikk jeg beholde det gamle, dog med 4 hull klippet i det.. Dette tok jeg selvsagt frem og viste for politiet i en rutinekontroll ved første anledning.. :cool:

Ja men.. Dette går jo ikke, sa politimannen lettere forfjamset og kikket seg rundt etter de andre kollegaene som drev og stoppet andre biler.

Det er det eneste jeg har. Det er ikke klippet hull over teksten så du ser vel hva det står på det? Svarte jeg mens jeg trommet på rattet og rakte ut hånda for å få tilbake lappen når han var ferdig å se..

Det gikk noen lange sekunder med alvorlige blikk fram og tilbake før jeg sa: Greit, her ta denne da.. Bedre?

Politimannen, kunne ikke annet enn å le. Der hadde du meg et øyeblikk svarte han.. :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det blir litt off topic med historier her, men uansett..

Kom i godt sig med den gamle bmw 528i'n og med en bilfrakter på slep da jeg nådde igjen ei ganske lang kø på ei rimelig lang strekke. Så etter først å ha slakka av ombestemte jeg meg siden det var klart imot og trådde til forbi isteden. Idet jeg passerte bilen som lå som nr 3 forfra i køen oppdaga jeg at det var en sivil med to lokale berter i, og nåla mi viste akkurat da 160 i 80'n. Jeg bremset hardt ned før de rakk å sette noen måling på meg, og ble liggende med bakenden på hengeren jevnt med fronten på den første bilen i køen. De to damene svingte ut for å komme etter meg men jeg lå og sperret, og det kom bil imot. Jeg ventet til bilen imot begynte å blinke med lysa og damene i sivil måtte bare presse seg tilbake i køen igjen mens jeg forsvant over til høyre fil igjen og videre i samme fart som jeg kom.

Fikk kjøpt meg litt tid men visste jo at de ville få tak i meg siden de kjente både meg og bilen, så jeg stoppet litt lengre framme og satte meg på framskjermen og rullet meg en røyk før de kom og stoppet for å prate.. :cool:

Vel inne i sivilbilen var forklaringen at jeg hadde det travelt, men så oppdaget jeg to lekre damer i en bil jeg passerte. Men så hadde jeg ikke tid til å se på damer siden jeg hadde det så travelt. Men så fikk jeg inntrykk av at disse damene ville ha tak i meg, og det er jo ikke hver dag to lekre støkker flyr etter meg samtidig så derfor tok jeg meg tid til å stoppe for å prate :)

Begge politidamene ble temmelig røde i fjesene og sleit veldig med å holde seg strenge. Men de skjønte at uansett hva de sa så var jeg på sjekkern, så de lurte på om jeg godtok et forelegg på 750 for å ha kjørt 90 i 80 sona for å få dette overstått. -Selv om vi alle vet at det gikk MYE fortere enn det!!

Det var der jeg bremset meg ned..

-Nåja, greit siden det er dere da. :blunk: Svarte jeg.

Når de kjørte videre etterpå så jeg at de skravlet ivei og flirte mens de ristet på hodene.. Så det ble ikke noe napp der heller.. Men skulle likt å visst hva de prata om etterpå da :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet: Dette gikk vel litt for fort?

Du: Litt? Er det værste jeg har vært med på!

Politiet: Er du klar over konekvensene av slik kjøring?

Du: Ja det er galskap! Folk kan jo bli drept.

Politiet: Førerkort og vognkort takk.

Du: Ja her versågod. Tenk at han hadde samme bil og samme farge som meg...hehe. Det varlitt ironisk.

Politiet: Hvem mener du?

Du: Han som nettopp kjørte forbi meg i ei helvettes fart og forsvant nedover veien.

-Og heretter er det bare å improvisere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet: Dette gikk vel litt for fort?

Du: Litt? Er det værste jeg har vært med på!

Politiet: Er du klar over konekvensene av slik kjøring?

Du: Ja det er galskap! Folk kan jo bli drept.

Politiet: Førerkort og vognkort takk.

Du: Ja her versågod. Tenk at han hadde samme bil og samme farge som meg...hehe. Det varlitt ironisk.

Politiet: Hvem mener du?

Du: Han som nettopp kjørte forbi meg i ei helvettes fart og forsvant nedover veien.

-Og heretter er det bare å improvisere:)

hehehe, det der kan jo faktisk funke da :P Hvis de ikke rekker å ta noe nummer eller noe slikt.

- MB 200 w124 85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal låve deg at de tar deg uansett!

Lurer på hva som skjer hvis man ikke åpner ruta og hverken gjør eller sier noe i det hele tatt...hvor lenge vil de stå der egentlig? hehe.. :P

Eller bare begynner å herme etter dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lang erfaring med politiet, hvertfall her i Bergen.. UP er jo en ting, men når jeg blir stoppet nært hjemstedet mitt, sier dem først, "hei, bernt!" , så maser vi litt osv, også er jeg eplekjekk etter det.. :D etter jeg fikk på 3" eksosen min, spurte han hvilken motor jeg hadde, da kunne jeg ikke dy meg med å si "rekkesekser med v8". Da gliser dem og sier hadet ;)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ble oppringt av politiet en gang.

De lurte på om noe børning og sladding og sånnt, for bilen min var visst observert.

Begynte med å le av dem, og inviterte dem til å komme å prøve å kjøre slædd og børne jeg da.

forklarte dem i klartext at bilen min var lat som faan.

Men, er en egen teknikk det der med herjing med LAT bil, men det er fullt mulig...men det må prøves sikkert 100 ganger før man får det til skikkelig.(clutchbruk og fart er en faktor her:P)

Det gikk heldigvis bra...hørte ikke noe mere så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt driv på 4. og rive i 2. inn i rundkjøringa.. skal love deg du sitter med henda fulle av ratt :P funker fett da :D sladd får man i allefall ;)

turbotassen: hva er vitsen med lappen hvis man ikke skal ha det gøy? hehe ;) er jo ikke nødvendig å ta det midt i sentrum eller forbi politistasjonen eller noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider