Gå til innhold

Forza 2: Can't connect to game? Les her

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere som sliter har mest sansynelig samme problemet som jeg HADDE.

Dere sitter med en SWITCH; Ikke en ruter, den kan hete hva den vill men det er en switch, dette vil si at dere bare tar signalene videre fra rutern til komponentene deres som skal ha nettverk.

Altså, eneste måte å åpne portene på er å ta kontakt med ISP'en deres(Leverandøren av internettet).

Jeg gjorde det, og fikk bekreftet at det jeg har sagt nå var rett, og at de skulle fikse dette for meg.

Mvh

Ruxxy

Aprilia / Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAT'en min har alttid vært åpen og portene er åpne.

Har aldri hatt problemer med å connecte, men jeg kommer meg ikke inn på Auction House eller får uploadet bilder..

Tenkte jeg skulle oppdatere firmware på routeren i dag da, men seff, finner jo ikke passordet jeg fikk av NGT, bah..

Har jo en ekstra router liggende også, men det hjelper meg lite.. crap..

Jeg vil selge biler og bli millionær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde problemet var fikset når NAT'en endret seg til "open", men neida. Det virkelige merkelige er at jeg finner kameratene mine sine gamer, men når jeg hoster finner ingen av dem min.

Klarer ikke forstå noenting lenger. Blir så frustrert :(

AH og uploading av bilder fungerer helt perfekt.

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd litt fram og tilbake med innstillingene på routeren, men får ikke den dumme NATen til å bli Open!

Den er fremdeles Strickt!

Tok et par skjermbilder av router-setup`en, er det noe mer jeg må gjøre enn å senke sikkerheten, slik jeg har gjort på bildene?

linksys.jpg

linksys2.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svensk jo, skjønner jo ikke hva som står der..

Ehm.. Som jeg ser så ser det jo greit ut.. Jeg slo av alt som het sikkerhet og da fikk jeg open NAT, men uten at det i utgangspunktet hjalp meg.. Her ligger feilen i routeren min en plass..

Skrudde av alt som heter sikkerhet jeg også...fremdeles Strickt NAT...

360en er koblet opp på nettet via min bærbare data som får trådløse signaler fra routeren.

Tror ikke at det er noen mulighet for at det er min bærbare som blokkerer noe?

Som brannmur, virusprogram etc.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

404 - Page not found

sia nede?

Weee :D kom inn på en server nå i stad..

Gikk den lange veien via: Exhibition Race, Custom match osv..

Men ofcourse så var det jo 2 stk der inne som absolut skulle ødelegge for oss andre :( Uansett.. har han som hoster serveren mulighet for å kicke folk i fra serveren ?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått problemer med dette. før koblet jeg rett i routern, men nå kobler jeg igjennom den barbare pcen som har tråløst nett.

Jeg hadde open nat når jeg koblet i routern, nå har jeg strict.

Jeg har slått av alt jeg kunne finne av sikkerhet på pcen og router.

Noen triks?

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider