Gå til innhold

Hva er denne motoren verdt?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en volvo 242 med en overhalt chevrolet 350 motor og TH350 aut. gir kasse, Edelbrock innsug og 4port forgasser og rullevipper og toppdeksler.

Ny tilpasset og balansert mellomaksling.

Lurer på å selge motor og gir, men hva kan dette vere verdt hvis jeg skal selge det??

volvo242004.jpg

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe 1000 lapp kan du glemme ,

den er bare test kjørt etter overhaling , prøve skilt noen dager, kansje 50 mil eller noe sånt.

Forgasser (4 port Edelbrock), innsug (Edelbrock) og alle pakninger rullevipper (ikke orginalt med rulle vipper) kammer etc. er nytt, oljekjøler er også ny.

Grenrørene er ikke nye men helt ok.

Gir kassa er ikke nyoverhalt, men converter skulle vist vere ny.

Fungerer meget bra.

Effekt vet jeg ikke , men ca 220+ og dreiemoment som en liten lastebil skulle ikke vere å ta i tror jeg.

Jeg lurer egentlig bare på hva jeg kan forvente å få for den.

-86 740 TIC stv.

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe 1000 lapp kan du glemme ,

den er bare test kjørt etter overhaling , prøve skilt noen dager, kansje 50 mil eller noe sånt.

Jeg var nok ikke helt seriøs, prøvde bare å lure deg til å selge den billig til meg... Kan nok gange den tusenlappen med mellom 5 og 10 et sted vil jeg tro.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg skjønte det , ja det høres litt mere fornuftig ut , jeg hadde tenkt å sette den i ca 15000 og da får de alt som skal til for å sette den rett inn i en 242. skulle ikke vere urimelig mener jeg.

Bare forgasseren koster 5000kr har kviteringer på det meste.

Og den står jo i bilen nå så da får de jo se den gå også.

Jaja får vel prøve å sette den for salg og se på responsen, får jeg ikke solgt det så beholder jeg den bare ;)

-86 740 TIC stv.

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt 12000,- og det er deb sikker verdt viss man har en volvo som skriker etter skikkelig motor :)

Vet kansje om en som kunne vært intresert også.

PM meg viss du er intresert i å selge den.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider