Gå til innhold

BILSPORTSHELG på Aspelund 11.-12. august 07

Ranger emnet

Futte

Anbefalte innlegg

håvard: har du noen gang vært bilinteressert student? det er en forferdelig kombinasjon, ikke lett å få endene til å strekke sammen... for slik som du sier så er bil en dyr hobby.. nå har det seg slik at jeg har kommet meg i jobb så for min del skal jeg nok alltids klare å sope sammen 200kr, men hadde det vært for et år eller to tilbake er det ikke sikkert jeg ville ha syntes at utstillinga var verdt å bruke 200kr på.. synes det blir for dumt å ha slike priser at man på den måten er med på å stenge ungdom med fete biler ute fra arrangement.. kan ikke tenke meg at de har så mye utgifter på parkeringsplassen og pokalen at det er nødvendig å ta 200kr per pers.. men men.. er mye morsommere med en utstilling med mange biler og et stort mangfold enn en utstilling der det faktisk står like fete biler utenfor utstillingsområdet pga dyr inngang til utstillinga..

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Påmeldingsavgiften for registrerte gatebiler som er på 200,-

dekker inngangen til arrangementet for fører samt deltakeravgifta.

På breislædden er det i år planlagt med feit pokal + litt,

og på bilutstillinga blir det i år kul pokal som kan pynte opp i garagen til vinneren.

Det koster 100,- for de som ønsker å delta på breislædd med godkjente løpsbiler.

Med hilsen / Best Regards

Anders T.

Flat Out Racing

"When in doubt, go flat out."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Husk på at påmeldingsavgiften både på breisladden og gatebilutstillinga også dekker inngangsbillett, så da får dere jo med dere både bil- og rallycrossen + eventuellt andre ting som foregår. Dette er et stort arrangement som krever ca 80 funksjonærer og mye forberedelser, tenk nå litt på dette.

Forresten så tar vi gjerne imot folk som er villige til å stille opp og ta i et tak i forbindelse med arrangementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..saken var vel helst at vi var en del folk som ikke helt forsto hvorfor det er dyrere å stille ut en bil enn å kjøre breisladd..?

Hvis svaret er så enkelt som at utstilling er en bedre "melkeku" enn breisladden pga. at det blir flere utstillere enn deltakere i breisladden, så er jo saken grei. Alle og enhver bestemmer selv om de skal stille ut - og jeg skal selv stille ut bilen :) Så det var liksom ikke prisen isolert sett jeg kritiserte.

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei,

Vi har satt ca 600 meter asfaltbane og et indre baneområde for camping, desverre er dette utmark, men det går fint å ha telt der.Forutsetningen er at det ikke ligger søppel og glass igjen, og at de som står på asfalten ikke skader den.

Det blir begrenset adgang dit under løpet, men vi jobber med den saken.

Fremdeles er det mulighet for å melde seg som flagg/brannvakt under løpet,opplæring vil bli gitt lørdag før løpet, og en får se løpet på nært hold, (litt for nært etter enkeltes mening).

Hvis noen der ute mener de er kompetente som dommere i breisladden så vil det bli tatt opp til vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breisladden blir en sving ja.

Samme som i fjord mest sannsynlig.

Gode muligheter for å hente fart, samt det er den som egner seg best på Aspelund.

Håper det stiller folk. Har ikke fått noen påmeldinger på mail ennå...

Med hilsen / Best Regards

Anders T.

Flat Out Racing

"When in doubt, go flat out."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nok garantert på utstillinga.. men har ikke noe kjøretøy som funker på breisladden så blir nok bare publikum da, om ikke noen stiller en bil til disposisjon.. :P:P

jens: ja du har jo en tittel å forsvare fra forrige år så klart du må stille.. og med turbo og manuellkasse siden sist burde det jo kunne gå enda bedre rundt svingen iår.. :happyhappy:

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider