Bisarre Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Har prøvd et par ganger å sende mail til webmaster, men serveren gir opp. Kontoen er visst full... Noen komentarer...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Prøv "pm" funksjonen til marius eller Håkon Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Når man holder over "contact us" dukker webmaster@http://www.bilforumet.net opp. Det er vel feil adresse.. skulle vært webmaster@bilforumet.net kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 webmaster@bilforumet.net mailbox is full Er noen dager siden nå da men. Må gå ann å slette noe der? Eller har jeg feil hos meg? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Opps den er full! Skal få tømt den ASAP jeg :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg