Gå til innhold

Hmm...øh..."sjette sans" ? :P

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Ok dere tror sikkert jeg er gal når jeg skriver det her, men har funnet ut over flere år nå at jeg har en slags evne til å forutse ting (lol). Er bare sånn småtteri da, for eksempel; Ting som skjer ofte:

1. Jeg kommer hjem og slenger meg i sofaen, og nynner/tenker på en fet sang før jeg slår på The Voice på tv`n. Tror du faen ikke den sangen går på kanalaen akkurat da??! Dette skjer hele tida.

2. Telefonen ringer, og uten å sjekke så tenker jeg "å det er han/hun" og jaggu stemmer det nokså ofte. Denne kan være mer flaks da seff.

Andre ting er sånn som at jeg tror det ringer på døra uten at det gjør det, men 5 min etter så ringer det på døra osv...

:S

Noen som opplever noe lignende? Er litt freaky :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vurdert å melde deg på fornemmelse for mord..? :p

Haha, njaaa vel jeg veit ikke om det er noen andre ting jeg kan "merke". Er ikke før nå i det siste jeg har begynt å tenke på det, særlig det med tv`n osv, og det med ringeklokka. Hvis det er bare det jeg "kan" så er jeg nok ikke mye til hjelp i det programmet :P

Har ikke sånt som hobby eller noe særlig peiling på detta her, så synes egentlig hele greia er veldig rart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dej-javu eller hva det kalles.. det er jævlig

Det er faen ikke kødd en gang. Hadde et i dag. Sto å målte motstand på forvarmingsmotstanden på en O2 sensor, og akkurat i det jeg sluttet å måle, sa en kollega noe til meg, jeg svarte, og så la jeg fra meg multimeteret på verktøyskapet. Og hele den sekvensen kunne jeg huske krystallklart fra før. var nesten som jeg kunne fullføre setningen til kollegaen min. Den var litt spooky syns jeg.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd noe lignende selv,hadde fått Nintendo 64 i julegave,sammen med Marie (er vel 8-9 år siden nå),satt å spilte hele julekvelden,og hele juleferien,men på et punkt,så kom jeg ikke videre.

En natt,drømte jeg om spillet,jeg gikk en plass,og kom videre.Voknet opp dagen etterpå,rett på spillet,og prøvde å gjennskape det.Og gjett hva,det funket :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider