Gjest Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hihi.. Så gøy :D Faktisk ganske ofte at jeg tar mobilen opp av lomma for å se om jeg har fått melding, registrerer 0 sms + klokka.. og vips kommer det tikkende inn en melding! Skjer som sagt ganske ofte og det er like gøy hver gang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hihi.. Så gøy :D Faktisk ganske ofte at jeg tar mobilen opp av lomma for å se om jeg har fått melding, registrerer 0 sms + klokka.. og vips kommer det tikkende inn en melding! Skjer som sagt ganske ofte og det er like gøy hver gang :D Lider du også av det?Har sjedd en del ganger med meg :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Har ikke tall på hvor mange ganger dette har skjedd meg, men når jeg skal ringe dama, så enten ringer hun idet jeg begynner å taste nummeret hennes, eller så ringer vi helt likt til hverandre så begge får opptattsignal. Pussige greier azz. Hører jeg noen si "telepati" her? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 telepati.. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Jeg forutser heller lite, men jeg får utrolig ofte Deja-vu. Og fy f*en så j*vlig det er. Det er like ekkelt hver eneste gang! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 jeg plukker ofte opp mobilen og akkurat i det jeg har fått den opp får jeg mld. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 deja vu er vist en "feil" i hjernen mener jeg at jeg har lest..at hjernen ikke greier å skille mellom 2 ganske like hendelser man har opplevd tidligere i livet..:idea: hehe ikke veit jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Det der med meldinger skjer meg ofte, å ofte så tenker jeg f.eks "Det er søs" så tar jeg opp mobilen å ser, så er det faktisk hun og. :S Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Akuratt det du nevner med sanger på radio og tv hender meg hele tiden også. Går og nynner på en sang eller tenker på sanger jeg synes er bra også setter jeg meg i bilen og der er den eller setter på tv og da går den der. Det hender faktisk MYE. Dja vu hender ikke så ofte men det hender nå og da det også. Litt rart når du står der og vet hva en person kommer til å si før han gjør det. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Er mange ganger jeg ikke har stolt på magefølesen min, og de 2 siste gangene har de endt gankse shitty og vist seg å være rette. lol Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 telepati.. Hah! hva var det jeg sa! visste at noen kom til å si det! Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Dejavu skremmer livet av meg i værtfall. Spesiell følelse egentlig. Jeg får det hele tiden. Mange ganger i måneden. :/ Veeldig rart å tro at du har hørt eller sett eksakt det samme før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Neida, Forklaringa jeg har lest (for noen år siden) var at som alle veit så er hjernen delt i to, og komunikasjonen mellom hjernedelene er litt "treig." Da får man ett slags delay som gjør at du TROR du har opplevd det før Stemmer det ja.. det du ser og opplever bruker kortere tid til den ene hjernehalvdelen enn den andre, derfor får du følelsen av å ha opplevd noe før, nettopp fordi sansene traff den andre hjernehalvdelen noen hundredels sekunder tidligere.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg har en syk evne til å forutse politikontroller o.l. Får en slik følelse i kroppen, slakker ned og jomen var det ikke politikontroll. Det har skjedd meg endel ganger Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hender noen ganger at jeg synes at jeg har sett og opplevd ting før, helt ordrett og klart. Merkelig. JEPP!Syns jeg å flere ganger.. dejavu? Mysterie det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg