Gå til innhold

Hmm...øh..."sjette sans" ? :P

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Hihi.. Så gøy :D

Faktisk ganske ofte at jeg tar mobilen opp av lomma for å se om jeg har fått melding, registrerer 0 sms + klokka.. og vips kommer det tikkende inn en melding! Skjer som sagt ganske ofte og det er like gøy hver gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hihi.. Så gøy :D

Faktisk ganske ofte at jeg tar mobilen opp av lomma for å se om jeg har fått melding, registrerer 0 sms + klokka.. og vips kommer det tikkende inn en melding! Skjer som sagt ganske ofte og det er like gøy hver gang :D

Lider du også av det?Har sjedd en del ganger med meg :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tall på hvor mange ganger dette har skjedd meg, men når jeg skal ringe dama, så enten ringer hun idet jeg begynner å taste nummeret hennes, eller så ringer vi helt likt til hverandre så begge får opptattsignal. Pussige greier azz. Hører jeg noen si "telepati" her?

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt det du nevner med sanger på radio og tv hender meg hele tiden også. Går og nynner på en sang eller tenker på sanger jeg synes er bra også setter jeg meg i bilen og der er den eller setter på tv og da går den der. Det hender faktisk MYE. Dja vu hender ikke så ofte men det hender nå og da det også. Litt rart når du står der og vet hva en person kommer til å si før han gjør det.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, Forklaringa jeg har lest (for noen år siden) var at som alle veit så er hjernen delt i to, og komunikasjonen mellom hjernedelene er litt "treig." Da får man ett slags delay som gjør at du TROR du har opplevd det før

Stemmer det ja.. det du ser og opplever bruker kortere tid til den ene hjernehalvdelen enn den andre, derfor får du følelsen av å ha opplevd noe før, nettopp fordi sansene traff den andre hjernehalvdelen noen hundredels sekunder tidligere..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider