momo Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Jeg har sprekt intercoolern min, så nå bråkern fælt men går dårlig. Men jeg gidder jo ikke erstatte en dårlig intercooler med en ny dårlig intercooler, så hva slags cooler bør jeg gå for? Gjør ikke noe om jeg må tilpasse litt. Bør jeg gå for en ny lagd på mål, eller plukke fra en annen bilmodell? Forresten bare å sende pm om noen har en til salgs, så lenge den tåler litt mer enn 1.0 bar :D Hva med ombygd Scania cooler? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 www.klracing.se BILLI og bra kjølere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Denne har eg på bilen min. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg