Gå til innhold

Info om neon.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Fjerne emblemer

 

Noen som vet hvordan emblemene er festet? for meg ser det ut som om de fleste er limt på, men jeg er litt skeptisk til hvordan det er å fjerne den på panseret.

 

Noen som har rensket sin neon for emblemer? Er det noen merker etter emblemene når de har blitt fjernet? Evt hvordan fjerner man enklest emblemene uten å skade lakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne emblemer

 

Noen som vet hvordan emblemene er festet? for meg ser det ut som om de fleste er limt på, men jeg er litt skeptisk til hvordan det er å fjerne den på panseret.

 

Noen som har rensket sin neon for emblemer? Er det noen merker etter emblemene når de har blitt fjernet? Evt hvordan fjerner man enklest emblemene uten å skade lakken?

 

alle er limt bare å slite de fint av (evt varme først)

og bruke limfjerner etterpå (kanskje polere tilslutt)

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne emblemer

 

Noen som vet hvordan emblemene er festet? for meg ser det ut som om de fleste er limt på, men jeg er litt skeptisk til hvordan det er å fjerne den på panseret.

 

Noen som har rensket sin neon for emblemer? Er det noen merker etter emblemene når de har blitt fjernet? Evt hvordan fjerner man enklest emblemene uten å skade lakken?

 

Jeg har tatt av de på siden min og det foran:P Bare varme det opp! så bruker du fiskesnor og drar forsiktig! Men du kommer til og se hvor merkene har sitti! For den er orginal farge under di, og bilen er mere slitt i fargen!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

turbo spm:

 

Noen som vet om det er nødvendig å forsterke noe inni motoren for å sette på et turbokit som f'eks dette stage1 kit'et?

http://www.modernperformance.com/dcx/hrcneon.shtml

 

Har tenkt å begynne å forberede motoren sånn smått på turbobygg. Så jeg tenkte å begynne med:

Ecu som ikke begrenser hk til 100hk... f'eks: fra 95 mod

 

2,5 eksos fra grenrør og bak med race katalysator.

 

55mm eller 60mm throttle body(kom ikke på hva det het på norsk:P)

http://www.modernperformance.com/dcx/mpx_tb.shtml

 

Samt nytt luftfilter...

 

Noen som vet om andre ting som bør gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye effekt satser du på? ca ladetrykkevt?

 

og nå har ikke eg målt men gasspjeld (trottlebody) fra en automatgir er ganske mye større enn fra manuell.. og min eksos er faktisk 2.5 orginalt og anbefaler deg ikke å fjerne katten før evt montering av turbo.

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier det så enkelt at du MÅ ikke.. jeg har ikke planer om det i første omgang... men viss du er ute etter MYE hk så bør du nok vurdere det. meld deg inn i amcar og få greie på hva de måtte gjøre for å passere 300hk er en bra start.

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår