Gå til innhold

Vanskelig å finne V90 tilsalgs?

Ranger emnet

ss242

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan godt hende du må importere en. er ikke solgt spesielt mange v90 i norge. og ifølge verksmesteren på volvo her selger de som kjøpte de heller ikke..

har sett 5-6 stk til salgs på finn opp igjennom, sto bl.a en på hamar i fjor for 160.000.

sjekk hva som er til salgs på volvo-cars.com, ev.t hør med brinken bil (muligens i trøndelagtraktene) da jeg har sett at de har importert noen.

ellers er det http://www.blocket.se eller http://www.mobile.de som gjelder

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skiller mer på v90, har tilsynelatende likt dashbord som 850, like seter, andre dørtrekk osv.

+ andre fangere og lykter rundt om, iallefall de jeg har sett "live".

er vel også mer utstyr på v90 standard enn det er på 960.

men finner du en fin 960 som utgangspunkt, får du tak i alt i sverige, flere som driver med sånt der.

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skiller mer på v90, har tilsynelatende likt dashbord som 850, like seter, andre dørtrekk osv.

men finner du en fin 960 som utgangspunkt, får du tak i alt i sverige, flere som driver med sånt der.

bare tull.960 og 965 hadde også nyere typen seter og dørtrekk,før de hette s/v90

v90 finnes også med de fæleste setene som noen gang er levert i 900 serier.

s/v90 har annen midtkonsoll og noe slikt dilldall innvendig,ellers er det så godt som lik 960 ifra 95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det mye som var direkte feil... Andre fangere og lykter? Tror ikke du har sett en V90 "live".

Er som sagt ikke mye som skiller 965 og V90. Du kan jo bare se på en V90 på denne linken;

http://www.blocket.se/vi/12140308.htm?ca=9_s

Gjør som Ford - kjøp Volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S90 / V90 ble jo kun levert med 3 litere. En B6304S1 på 204 hk (automat) og en B6304S2 på 180 hk (aut/man).

Er noen små kosmetiske forandringer interiørt og eksteriørt.

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S90 / V90 ble jo kun levert med 3 litere. En B6304S1 på 204 hk (automat) og en B6304S2 på 180 hk (aut/man).

Er noen små kosmetiske forandringer interiørt og eksteriørt.

utvendig er det vel ingen mods? noen er levert slik at de er lakkert ned har jeg sett..men ellers er de like..emblemet på luka da såklart men.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider