Gå til innhold

Ombygging av golf cab

Ranger emnet

Freeman

Anbefalte innlegg

Hei har en golf cab som jeg har planer om å gjøre litt med.

er en gti 8v motor som står i originalt men den kommer det olje ut av luftfilteret på.

tror jeg kanskje skal skifte hele motoren og lurer på tips til motor?

må få det godkjent.. lurer litt på gti 16v...

så er det ursiden da..

er original bbs styling på den men vet ikke om jeg skal ha 90 fangere eller retro look...

lakkering.. ikke funnet farge men den er en sånn blågrå farge på den nå..

lurer på å lagge noen 15 toms ats felger hvite det er liksom flasset opp noe belegg på dem

samme med noen skrudde zender felger jeg har... noen ide til å fikse dette...?

så vet jeg ikke om jeg skal gjøre noe med interiør.. lyst på skinn..

taket er tett men skal se åssen det blir når jeg får vasket det med jordslagfjerner..

Jeg trenger tips og eventuellt bilder på åssen jeg kan få det.. halst billigest mulig

og er det noen som har noen deler som motor, interiør, fangere til salgs så skrik ut..

jeg kan ikke begynne helt enda pga jeg venter på svar fra forsikringssselskapet om jeg får noe igjen på golf II som jeg krasjet..

ting tar tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Freeman

vanskelig å få godkjent det da??

jeg vet at går noen som godkjent. men hva som blitt gjort med dem er godt spørsmål, er vel satt over det meste fra rocco 16v tenker jeg, og funnet en som det går ann å prate med på biltisynet. men det er ikke lett.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider