Buurn Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hei, jeg lurer på hvilke fuelrail kan jeg bruke på en audi 10vt om jeg skal kjøre datasprut? Hva for dyser vil passe og hvilke dyser vil kunne være de mest ideelle om jeg skal trekke ut en ca 250 gamp? Mvh Buurn Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 034EFI selger fuelrail til denne motoren. Skal du ikke dra ut mere effekt ville standard S4/6 dyser være et rimelig og godt valg. De selges vanligvis for en 500kr for 5stk. Kommer litt an på hvilket bensintrykk du skal ha også, S2 dysene feks er større, men blir kjørt på lavere trykk enn S4/6, 3 bar kontra 3.8bar. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buurn Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Har fått et mulig kjøp på fem S6 dyser av en kar. Lurer da på hvor mange hester er dissa gode for? Og om de Passer dissa dysene rett ned i 10v toppen? Har skjønt det sånn at jeg også trenger en bensintrykkregulator. Er det noen biler jeg kan ta detta fra? Siter Audi Coupe GT 84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 dyseholdere fuelrail bensintrykksregulator Bensintrykksregulatoren finner du sikkert billigere annensteds.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg