Gå til innhold

Ønsker tilbakemeldinger på en bil jeg vurderer

Ranger emnet

metallian2

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6760802&sid=xz14abcE2Cw-707856

Lokal forhandler, bilen har fått full service inkl. ny reg.reim før salg.

Hva mener dere? Bilen ser ganske fin ut, noen mindre skrammer i lakken men ikke noe stort.

HAr noen her samme bil hadde jeg satt pris på tilbakemeldinger på driftsøkonomi, reparasjoner osv-gjerne frfa de med biler som er kjørt endel mer enn denne .

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut den der, men kanskje litt høy pris? Sjekk listeprisen på denne, tror den er endel lavere enn 109k.

Den er billig i drift, min 1,8i 16V kjørte jeg 192 mil på landevei med og brukte 0,59. Da kjørte jeg ikke pent engang. Har ikke hatt noen avskrekkende overraskelser med unntak av clutchbytte. Årsaken er nok at bilen har vært demokjørt hos Opel i drammen og har blitt behandlet litt hardt. Vanlig service ligger på 1500,-

Har hatt min bil i 2 år og kan trygt anbefale Astra G.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått "innbytte" på min gamle (som har strak kurs høggern pga omfattende rust, lekkasje på bensin og bremsevæske og ustabil start) og har fått full service m/ ny reg.reim inkl i pris før overtakelse. Håper å få den ned i 100 blank eller rett over.

Dekkene så veldig bra ut- nye ifjor tipper jeg.

PS: Lsitepris, hvir finner jeg den? Kunne jo være et greit argument ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På finn.no ligger det ca 20 sammenlignabre biler mtp alder og motor fra forhandler nå, av disse er den jeg ser på av de billigere mtp km.stand. de fleste ligger på 115-120 000kr, med høyere km.stand.

Snakket med en kollega nå som kjøpte seg ny astra ifjor, han hadde hatt astra st.vogn før også, siden -95. Kjørt 190 000km uten annet enn vanlig service og bruksslitasje. Snakket emd flere som sier mye det samme, virker som om det er de som ikke ahr hatt opel som ikke liker de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk ut som et bra kjøp det også, fin bil vil jeg si.

Skal ha den i bakhodet, må se hva jeg evt får prutet den her ned i også ;)

Hvordan er din erfaring med bilen da? Mtp driftsøkonomi, feil osv?

Den har nye irmscher fjører og dempere, nytt registersett og vannpumpe, ny termostat, ny radiator(pga skade)

Bilen har vært skadet på høyre side fremme men er godkjent av biltilsynet etter skaden.

Denne går på 0,9 på blanda kjøring hvis man liker og tråkke litt på gassen. (Automatgir)

Går nok bedre enn en 1,6 manuell.

1,6 kan slite med oljeforbruk så uansett om du ikke kjøper min kjøp en 1,8.

Jeg har denne og en 01 bertone.

Lite/ingen feil på de så vidt jeg vet.

Bare slitedeler.

Selger kun grunnet vi har kjøpt oss leilighet og skal ha en billigere bil nr 2.

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lånt bilen hjem kjøpte jeg idag en stk Opel Astra :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6760802

Bilen ga et meget godt inntrykk, fin og stram på styring og brems, bilen virket meget godt vedlikeholdt inn-og utvendig. Dette sammen med lav km.stand, god serviceoppfølging og generelt bra inntrykk var utslagsgivende.

Så får tiden vise om det var et godt kjøp, jeg gleder meg til "ny" bil til helga :)

PS: Prisen ble 100blank+min høggerklare gamle bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider