Gå til innhold

Dreiing av Truetrac? (haster)

Ranger emnet

Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd med ett ABS fjærben og brukt det signalet til speedometeret?

Har tenkt litt på det. da det er Getrag og alminium-axling på bilen.

Da passer det så dårlig med speedometeret.

det har kanskje ikke vært så dumt dersom det lar seg gjøre:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vel bare bruke speedometer til 48 hulls giver, dvs 92+ eller fra en med abs originalt.

Euro hadde vel laget et eget patent på fjærbeinet.

Jepp,jeg laget en reodorløsning da jeg hadde samme problemet med plasseringen av speedosignalet.

12 lange 6mm skruer borret og gjenget inn i navet og originalsensoren i en brakett i ene bremseskjoldskruehullet..

Funker enda tilogmed..:driving

Og vil man forandre ratioen på speedometeret og få 300 km/t på nåla er det bare å sette i 18 skruer.:race

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,jeg laget en reodorløsning da jeg hadde samme problemet med plasseringen av speedosignalet.

12 lange 6mm skruer borret og gjenget inn i navet og originalsensoren i en brakett i ene bremseskjoldskruehullet..

Funker enda tilogmed..:driving

Og vil man forandre ratioen på speedometeret og få 300 km/t på nåla er det bare å sette i 18 skruer.:race

mulighet for bilder.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU!! Mr.Bollocks, jeg har bestillt en slik ring hos Laastaden. Men det tok så lang tid at jeg dreit i hele ringen! Du kan jo bare kjøpe den i staden for at jeg kjøper den.

Den skal komme på mandag eller noe.

Nå på mandag? Men det er jo superdupert, så slipper jeg å bestille.. :hello:

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på mandag? Men det er jo superdupert, så slipper jeg å bestille.. :hello:

Han sku ringa når han kom sa han. Men den har ikkje eg bruk for. Eg har fått i diffen eg no.

Va ein i Fusa å monterte han for meg. Tok 1000,- for heile jobben. Skal han dreia så tok han 1500,- E kje so longt da, men da e jo ekstra jobb no når tunellen e stengde då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider