Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 ACR - 24-26 August

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Va egentlig bare tull og ta den med på MO i vår! Når man ikke har en styreenhet som virke e det kansje litt døfødt og del med en anna bil! Men men... My Baad!

var nokk litt unødvendig ja.. får håpe det blir liv i den bilen snart.. kommer nokk til å gå godt..

Håper sommer været i nord holder seg til høst treffet..

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som forhåndsbetaler får tilsendt deltakerinfo i posten før treffet. Med denne kan man hente seg ut et startnummer i registreringen - det vil si man kan kjøre utenom nesten alt som er av kø og rett opp på området :)

Frist for forhåndsbetaling er fredag 17. august!

Når får man tilsendt deltakerinfoen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får vi innbetalingsblanketten osv?

Når det gjelder banekjøring så skulle jeg likt å se en time med fri kjøring/grip, og en time med drift. osv, trur det hadde vært det beste for alle parter, og for all del sett opp skilt med hva slags kjøring som foregår inn i pitlane. det hadde vært flott :)

Hvis jeg ikke har overforbi j*vlig med hester, men fortsatt ligger under 2 min på rundetida med taunusen, kan jeg fortsatt kjøre i det som kalles "grip" da? :coplight

'66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio.

"Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får vi innbetalingsblanketten osv?

Når det gjelder banekjøring så skulle jeg likt å se en time med fri kjøring/grip, og en time med drift. osv, trur det hadde vært det beste for alle parter, og for all del sett opp skilt med hva slags kjøring som foregår inn i pitlane. det hadde vært flott :)

Hvis jeg ikke har overforbi j*vlig med hester, men fortsatt ligger under 2 min på rundetida med taunusen, kan jeg fortsatt kjøre i det som kalles "grip" da? :coplight

Det sendes ikke ut innbetalingsblanketter. For å forhåndsbetale må du følge instruksjonene på denne siden: http://www.sommertreff.no/treff/forh_ndsbetaling.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alle siden så usikker om det er blitt tatt opp før men dette med å få laget en dvd fra begge treffene? Ble jo prøvd et år men ble jo aldri med en liten trailer fra vår treffet i 2005. Men for 2008 sesongen har det jo vært artig.

Ser frem til treffe å håper på å få ferdig bilen.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider