Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 ACR - 24-26 August

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den filmen gikk hele tiden på storskjerm i standen til

RanaGatebil. Og siden den lå på pc`n min, måtte jeg bare

legge den ut!

Ole er dyktig til å kjøre, men jeg må forsvare Lars litt også,

han kjørte tross allt i "extremklassen" på forrige treffet,

med en Kadett C coupe, og kjørte bra han også.

Han liker vel bedre å kjøre selv enn å sitte på....

Er det fortsatt noen her som bare snakker drit om "drifterne"?

-98 Primera GT

-84 Blazer

-77 280Z

-77 924

-76 260C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt konge treff! til tross regn så fikk jeg kjørt 78 mil på ACR i helga, brukte 260 liter bensin og 12 dekk :D takk til lånekassen for støtten rett før helga, takk til Radni for kanonbelli omlegging og god service og sist men ikke minst takk til Morten og co for nokk ett kanonbra treff. Synd med været og datocrasj med andre festivaler dog, men det var egentlig bra for sjåfører som ville ha mye banetid for som regel var det maks 3 min med kø før man fikk kjørt ut på bana :D

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruli arti film:) digga den hefti skeptiske tonen:P

Ja synd med været men va kjempe arti.

Satt en del på med stians avensiss å det var drit skoy.

Fikk til brae runde tider, håpe på å få sitte på med noen driftere neste gang, så om noen melder seg til å ta meg på så:)

Stian prøvde seg på en mindre heldi drifte session etter breisladd svingen såe;)

Til neste treff har æ vel lappen oxo, har vært litt træg dær i gården:) Glede mæ rått til neste treff, bli vel mer jobbing men det e jo bare triveli:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønnte poenget med "stillecamp" og "familiecamp" når det dura musikk fra store utendørshøyttalere til kl 7 på morran?

Å de klaga som fan på de som grilla og drakk litt pils til en lystig låt på vårtreffet.

Tenkte litt på dette selv når jeg kjørte ned fra banen på Lørdagsnatta gitt.. Hørtes riimelig godt helt borte til hovedporten.. Må vel si jeg er glad jeg endte opp på Meyergården, fremfor banen som var planen..

Så dere som faktisk lå på banen, hvordan var det lydmessig mtp søvn og sånt? Dette er rimelig kritisk for min del, hvis det er helt usovbart så blir det vel Meyergården neste år også på meg.. Litt kjedelig, for det utelukker jo helt en pils eller to på kvelden da.. siden det koster 600 spenn i drosje og komme seg nedover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som vanlig et kanontreff.All ære til Morten&co.

Men var alt for mye bråk på natterstid oppe på banen...Vi som var der for bilinnteressen sin del og ikke festinga sin del ble det litt for lite søvn:iconsm .Party campen burde være en anneplass enn oppe på banen.............................:thumb

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønnte poenget med "stillecamp" og "familiecamp" når det dura musikk fra store utendørshøyttalere til kl 7 på morran?

Å de klaga som fan på de som grilla og drakk litt pils til en lystig låt på vårtreffet.

Helt enig.. Om det skal være 'rolig-camper' på banen er det jo ikke noe poeng i det så lenge partycampen skal overdøve alt som er. Uaktuelt for meg å sove på banen så lenge det er sånn iallefall, da er jo hele vitsen borte.

Om det blir det samme opplegget til våren bør partycampen enten flyttes langt utenfor banen eller roes kraftig ned etter kl 23, og da er vel noe av vitsen borte vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være noen som har noen bilder og film fra treffet?

enig, jeg etterlyser også en bilde og video tråd!

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som vanlig et kanontreff.All ære til Morten&co.

Men var alt for mye bråk på natterstid oppe på banen...Vi som var der for bilinnteressen sin del og ikke festinga sin del ble det litt for lite søvn:iconsm .Party campen burde være en anneplass enn oppe på banen.............................:thumb

Hvor mener du partycampen burde flyttes da?

Party hører nå med til et sligt treff mener nå jeg.

Selv om man vil kjøre mest mulig skader det jo ikke å stoppe innom en partycamp tidli på kvelden for et par øl i godt selskap?

Er jo ikke så alt for mange plasser man kan sette opp en camp heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider