ford-drifter Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Org: modd Mods: Senke, større felger, badboy-look Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Fjerne skilt og side blinklys + mere bredding så. bra... FAKTISK! Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 cruzer skrev: Fjerne skilt og side blinklys + mere bredding så. bra... FAKTISK! takk for tipset!! skal hva jeg kan gjøre.. Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Den var faktisk ikke så ille. STORT skritt frem iforhold til RS6'en hvertfall. Øvelse gjør mester så bare stå på. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Kong-Erik J skrev: Den var faktisk ikke så ille. STORT skritt frem iforhold til RS6'en hvertfall. Øvelse gjør mester så bare stå på. Takk!! liker og få kommentarer,uannsett om de er positive eller negavtive... for det er tilbakemeldingene man lærer av Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Bra arbeid! Under øykelokka "bad look" bruker jeg å legge litt skygge. Bruker å se litt bedre ut da. Kan prøve å se om det blir bedre =) Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg