Gå til innhold

min e36 320i med bilder

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

tenkte å lage en tråd om bmwen min. er en 91 320i 24v. bilen er meget hel og pen og i god stand. desverre så er dette automat men vurderer og bygge om til manuell. slik bilen er nå:

- senket

- lakkert helt ned

- øyelokk

- m3 baklys

- 17" alu

- leppe på fanger foran

- eff anlegg

- green filter

- hvite blink

- litt modda frontfanger

- 97 grill

planer for nærmeste framtid:

- 18" felger

- montere ny leppe foran (har skaffa rieger)

- m matter, m innstegslister, m pedaler og m ratt

- 60/40 senk

- m leppe på bakfanger

- angleeyes

kommer til å montere div stæsj på denne etterhvert. men har ikke tenkt til å montere masse jalla styling. syntes bmw er penest med senk, store felger og m stylinga. beste med bilen er jo lyden:happyhappy: ingen som har så grom lyd som bmw seksern.

så kommer noen bilder:

P4170340.jpgP4170344.jpgP4170339.jpgP4170342.jpgP4170345.jpg

tar gjerne imot ris og ros og tips om hva jeg kan gjøre med bilen.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta bort streemern i frontruta og lakk gitteret i fangern svart.

ellers ser den uforskammet bra ut i lakken. og fine felger :)

nettingen er svart nå. streameren tar jeg nok ikke bort. er så beghagelig å kjøre med. bilen er faktisk meget bra i lakken. hele bilen er faktisk veldig velholdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte nyrer gjør at fronten forsvinner helt, så jeg vill gtt for kromnyrer.

Sett på M-tech listene og dobbelt utblås bak :) Ellers fin sedan!

Hva med nytt nick? =)

er penest med svarte syntes jeg. er ikke noe annen krom på bilen så da syntes jeg ikke det passer. m-tech lister skal jeg snart bestille. alle har dobbel utblås bak så tror ikke jeg skal ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så pen ut i lakken. den stremern er pen, sorte grillen passer bilen, bort med krom :P felgene var ikke så pene synes jeg.

takker godt noen er enig. var blank grill før det syntes ikke jeg var noe pent. er ikke noe begeistra for felgene selv. skal kanskje kjøpe skrudde 18" bbs felger til den i helga. bare venter på skattepenga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hmm ikke store interessen her gitt. men en liten oppdatering for det. har bestilt meg m matter og kjøpt meg momo belteputer i ekte skinn. bestiller meg også m leppa til bakfangeren og øyelokk til bunn av frontlyktene i morra. og til helga skal jeg lakke den nye frontleppa og montere den. skal få tatt noen bilder av interiøret og motoren snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått m mattene mine og montert nytt momo ratt i bilen. går sakte men sikkert fremover:) synd det er så dårlig vær om dagen. får ikke gjort så mye når det regner hele tia:shake nå må jeg få ordna noen nye bilder snart også!

speedyracing: de har jeg kjøpt på thorshov bilrekvisita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen? er første gang jeg har annonsert bilen. har ikke hatt den så lenge. men vurderer og selge siden jeg skal kjøpe meg arbeidsbil. bmwen er for fin å bruke til det. men får jeg ikke det jeg skal ha blir den ikke solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider