corsa a Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 hvilket filter vil dere anbefale til vektra 1.6 16v tenker på kn eller green filter begge har kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 du får det du betaler for :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 KN filter på min og fungerer perfekt, anbefales med varmeskjold Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa a Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 koster ca det samme tror eg men tror eg går for kn e 1100 vanlig pris på et filter kit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 ja, er ganske standard priser rundt på nettet.. ca1000,- :) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg