Gå til innhold

Voyager , TIPS

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du glad i å dele bilen din med andre? er du en som ikke bvryr seg om bilen er borte og dørhåndtaket ligger på bakken? glad i dyre deler og lang bestilings tid?

 

da kan du kjøpe deg chrysler!

 

alt man trenger for å stjele en chrysler er: stjerne trekker, torx trekkere, og nøyaktig fem minutter av fritiden din. (dette gjelder jeep. neon voyager osv)

 

man trenger ikke engang bryte opp rattlåsen da dette er en vaier meds clips feste! kjøp deg noe annet, så slipper både du pg jeg at bilen din er på verkstedet hvor jeg jobber!

 

men skulle dui være uheldig og få stjelt bilen din, så bruker jeg kun 25min på å bytte rattstamme og lås på chrysler!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er varierende kvalitet på de, men en del funker jo problemfritt. Naboen min har -97 mod Voyager og den er det aldri feil på. Skiftet nettop registerkjede på den når den hadde gått 140 000km og det har aldri vært skiftet kjede på den før!!! Men det er meget skjeldent at det skjer. En del av arbeidskolegaene mine har også Voyager med 3.3l og aut. De har heller ikke problemer med at det er mye feil med de. Men så er det noen kunder som har disse bilene der registerkjede ryker for hver 1000mil og plages en del med andre feil!!

-07 Volvo S60 2.0lt

-90 Sierra DOHC(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med automatkassene der, er at de er veldig kresne på olja. Automatgirolje bør byttes gjerne annenhvert år på disse bilene. Men det viktigste av alt er å bruke spesial olje. Både quakerstate og mopar lager egen automatolje for Chryslere. Viktig å sjekke nivået en gang iblant også.

 

Har selv en 91mod chrysler med 3L automat. Samme motor som finnes på 3L voyager. Bilen har vært i mitt bekjentskap i snart 8år. Og jeg har ikke byttet noe særlig annet enn toppdekselpakning, bensinpumpe og vindusheismotor i tilegg til slitedeler på den tiden. Men så har jeg også passet på automatolja og byttet motorolje hvert år!

 

Så se etter en bil som er godt vedlikeholdt! Sjekk bl.a. om olja er veldig svart, oljeleksajer og sånt. Orginale Chryslerdeler er riktignok dyrt, men uorginalt er veldig lett å få tak i, og koster ofte mindre enn deler til japanske biler på thorsov o.l.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første utgavene 41TE som står i 3.3l og var meget dårlige, men ble bedre etterhvert. Men å dra tunge hengere med de er meget dumt, og det lønner seg også å montere ekstra oljekjøler på de. Disse kassene holder lenger i 2.4l naturlig nok.

-07 Volvo S60 2.0lt

-90 Sierra DOHC(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår