nazComm Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Hei, lurte på om noen har lyst å pimpe den her litt. Hadde tenkt meg med ny farge. og en med ny farge + sota ruter. ev 17' felger. her e skjønnheten. fargen eg hadde tenkt meg er noe ca lik: vinrød elns, ikke sikker:P Takker på forhånd Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Her har du en ;) - oi! se! En golf som har fått en liten senk i bakgrunnen! :O Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 takker. rødfargen var i det lyseste laget synes eg. men er ikke så lett pga den lyse fargen å gjøre den mørk kanskje. kommer neppe til å sote rutene i framtiden heller skjønner eg Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 vis du har mistet troen på sotede ruter, tror jeg du må få en proff en til å lage en bedre modd.. jeg tror ikke det vil synes så godt med sotede ruter når bilen står sånn.. men det er det jeg tror.. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 ka faen,Andre,e du også her? :P Du kunne jo bare sport mæ,æ kan jo photoshop :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Shine lakken skikkelig, og senke godt, så er du langt på vei :) Fjern den svartlakken under foran, så ikke bra ut.. Har et sett Rial 8x16" felger som jeg KANSKJE kunne blitt overtalt til å selge, som ser dritfete ut på gammel opel, har stått på en Senator før :) SKu hatt 195\45 dekk på de for den rette looken (og mindre subbing, hehe..) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Nærmeste jeg kom når det gjelder farge,skifta også felger,senka den skikkelig hardcore,og sota ruter. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 fine ting det der. men skulle gjerne sett den mørkere. og sote bakruten bakerst også kanskje? felgene der var ikke helt min style. noen som har peiling på kass felger som er på den Commodoren som eg har linka til på den videon? DE var fet fargen eg kunne tenkt meg er, gjerne samme grill også;D og felgene: Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Keskin sine KT-1 hadde vært nydelige på commandoren. http://www.keskin-tuning.de/Seiten/Low/Default.asp Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg