hybris Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by AXi0N er ikke så mye å gruble om da.. hva er poenget å gjøre med å sette på dekaler på en org. s14a... hadde den vært toppstyla og sånn skikkelig FNF styla.. hadde jeg kanskje skjønt det.. men når den er klin org. og du skal ha klistremerker på den.. det synes ikke jeg tar seg så veldig ut.. :) Bedre å ha den CLEAN og fet:) Spander en Teflon kur på bilen så den holder seg Blank å fin:) synes det er penere:) Eller en stor loffgriller bak.. blir pen lyd på SX da:) Altså, jeg har grenrør, turbotimer, tostemplet dump, bensinpumpe og turbokontroller, (ikke alt er montert enda), og elbow, komplett effektanlegg inkl downpipe samt luftfilter er på vei - så dette ordet "original" du driver og snakker om vet jeg ikke om jeg skjønner helt. *lete i ordboken* :) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by hybris Altså, jeg har grenrør, turbotimer, tostemplet dump, bensinpumpe og turbokontroller, (ikke alt er montert enda), og elbow, komplett effektanlegg inkl downpipe samt luftfilter er på vei - så dette ordet "original" du driver og snakker om vet jeg ikke om jeg skjønner helt. *lete i ordboken* :) DU.. jeg snakker om utseende messig.. hvordan kan jeg SE at du har alt dette i motorommet uten å SE.. jeg ser på bilde av bilen din jeg!!!... Og ett DEKAL trimmer ikke bilen mer:)... Og hvis du leser litt nøyere sier jeg STYLA ikke TRIMMET!! Men men .. folk har forskjellig smak.. :) Sier bare min mening....:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by AXi0N DU.. jeg snakker om utseende messig.. hvordan kan jeg SE at du har alt dette i motorommet uten å SE.. jeg ser på bilde av bilen din jeg!!!... Og ett DEKAL trimmer ikke bilen mer:)... Og hvis du leser litt nøyere sier jeg STYLA ikke TRIMMET!! Men men .. folk har forskjellig smak.. :) Sier bare min mening....:) Jojo. :) Vel, vet ikke om jeg har lyst på klesstativ på bagasjerommet liksom, men synes vel en fin dekal kan være kult likevel, spoiler/skjørt (har også kjøpt z-edition hekkskjørt som ikke er montert enda) er jo ganske aggressivt på s14a selv i original utførelse. :) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by hybris Jojo. :) Vel, vet ikke om jeg har lyst på klesstativ på bagasjerommet liksom, men synes vel en fin dekal kan være kult likevel, spoiler/skjørt (har også kjøpt z-edition hekkskjørt som ikke er montert enda) er jo ganske aggressivt på s14a selv i original utførelse. :) Ja:) det mener jeg også:) s14a er pen uten å gjøre noe:).. trenger bare noe fete felger og kanskje få senka den litt.. så er bilen grom:).. men jeg synes nå de 5" / 4" loffgrillerne fra HKS lager fin lyd:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by AXi0N Ja:) det mener jeg også:) s14a er pen uten å gjøre noe:).. trenger bare noe fete felger og kanskje få senka den litt.. så er bilen grom:).. men jeg synes nå de 5" / 4" loffgrillerne fra HKS lager fin lyd:) Senka den litt ja.. + rolfi spesial polygon marker tool rosalilla fartsstriper -rolfi :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 du har vel ikke planer om en S14 combi med rolfi spesial polygon marker tool røde fartsstriper? :P hadde det litt morsomt ja.. -rolfi :P Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) aaaaah! blir gal av alle smiliene!drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Spør du meg så blir det finere uten striper. I mine øyne gir det litt cheap feel. På en gammel bil så ville kanskje det blitt stilig fordi det løfter bilen litt, men ikke på en så strøken som din. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg