Gå til innhold

2 batterier??

Ranger emnet

bass84

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ALJ_GSi

glamte å si at der du fester jord burde man puss med litt sandpapir for å få bort lakken. litt polfett skader heller ikke

Sku vel ikke være så vanskelig å skjønne det ;p

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

er ikke så mange som gjør det. det jeg fant ut at var bra var å ikke koble av kondisen når jeg satte fast ledningene. da funka det som sveise apparat. Er dette å anbefale??? NEI

Skjønte ikke helt hva du skulle frem til her... Om man passer på å lade den ut, før man kobler den til, og så lade den opp i forbindelse med at man kobler til strømmen, er ikke dette noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kobler alltid til kondensatoren sist... Men bruker en motstand, pære eller dertil egnet utstyr for å lade kondensatoren sakte opp, før jeg skrur fast ledningene.

Skal jeg koble av, skrur jeg kondensatoren av først, lader den ut med samme utstyr som over, og tar resten etterpå. Aldri noe problemer med gnister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

Jeg kobler alltid til kondensatoren sist... Men bruker en motstand, pære eller dertil egnet utstyr for å lade kondensatoren sakte opp, før jeg skrur fast ledningene.

Skal jeg koble av, skrur jeg kondensatoren av først, lader den ut med samme utstyr som over, og tar resten etterpå. Aldri noe problemer med gnister.

Hvor legger du inn motstand når du lader opp ?

Før + ?...

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CyberAage

Hvor legger du inn motstand når du lader opp ?

Før + ?...

Hvorfor ikke bare ringe vis du lurer på noe, sier bare en 1pass i db, 4andra plasser,3 stk tredje plasser..++ en 2nsre plass i en vanelig konkuranse..

Du har en motstand som du setter melom + ledningen og kondensatoren for og ladde den opp..:D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

Mr.X... Ikke for å være vanskelig. Men dette forumet er vel for å opplyse folk, om man vet noe. Og å spørre folk, om man lurer på noe.

... Ser ikke poenget med å be folk ringe, eller komme innom, for å få et svar...

Har kansje litt med at CyberAage er en kompis av meg..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Hvorfor ikke bare ringe vis du lurer på noe, sier bare en 1pass i db, 4andra plasser,3 stk tredje plasser..++ en 2nsre plass i en vanelig konkuranse..

Du har en motstand som du setter melom + ledningen og kondensatoren for og ladde den opp..:D

Heh, ja du sir nå der :p

Kommer til å bli bra i Astroen nu, dvd spiller, 3 skjermer, 2par 6,5" rf, 1par 6x9" rf, 1par 4" rf, 2 stk rfd 2212, 1stk rf 1501bd, 2 stk fr 501x, 1stk maxxima batt, 1 stk optima redtop..

Holder på å lage ny sofa bakerst og har innfeldt askebeger og sigarett- tenner i armelenet :)

Alfen skal lage dekor til mæ i helga, Brodern stakk nedover til han den helga her med ny imprezaen..

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider