Gå til innhold

vx2go A4 1.8TQ LIM 01Mod [manual på justerbart KW v3 ]

Ranger emnet

vx2go

Anbefalte innlegg

• Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 months later...

Oi her er det lenge siden jeg har skrevet noe som helst, det vil si at bilen går som den skal og jeg ikke har gjort noe. Men det skal endre seg snart, driver per i dag og sveiser ny downpipe deler. Skal ha inn race cat som kan være mulig og bytte ut med rett rør sånn i tanke på EU osv. Race caten har jeg hatt stående en stund så var vel på tide å få den på plass. Slenger ut bilder av noen av delene jeg har fått sveiset ferdig, race caten har jeg til sveising på jobben så den kommer seinere.

Demontering og montering av den nye downpipen får begynt på til uka og da legger jeg ut bilder av jobben.

PS: Tatt med mobilkamera som suger..

29042009010.jpg

Deler av downpipe, race cat på etter flensen.

29042009011.jpg

29042009012.jpg

V-Båndsadapter 3" for GT25/28/30

Å når jeg først er i gang så slenger jeg ut noen vår bilder av bilen

bilenmin.jpg

bilenmin2.jpg

bilenmin1.jpg

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haansi: Det sitter senkefjører på den (litt usikker på om det er 35mm eller noe sånt). Det er det eneste, synes den holder seg bra med tanke på Quattro`en men kunne nok hatt den noe stivere ja. Men om jeg kommer til å prioritere det veit jeg ikke, bruker bilen kun til vanlig kjøring.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de fleste delene på plass for ny downpipe..

Eneste som mangler nå er å kappe til den jeg har slik at jeg får nederste del med flexen. Begynner vel på dette til uka om været holder seg. Slenger ut noen bilder av delene.

SDC10751.jpg

SDC10752.jpg

SDC10753.jpg

Etter en titt i boden min fant jeg et fjærtårns stag til Audi B5, eller den har iallefall stått på en A4 B5 om noen skulle være hypp på noe sånt. Ser ut til at jeg skal på treff 23mai så kan evt ta den med dit ellers sender jeg den. Send PM for pris. Bilde under

SDC10748.jpg

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag (lørdag) fikk jeg idèn at jeg skulle hive inn skjermen og dvd spilleren i bilen. Etter å ha funnet alle delene i boden (ligget der i snart 2år) så var det til Jernia og finne vinkelbeslag. Siden det ikke er noe bra feste-brakketer med, fant jeg ut at vinkelbeslag var det som var best i forhold til plasserinegen min.

Det første jeg gjore var å ta ut hanskerommet og hylla under ratte.

P5090099.jpg

Så tok jeg av den lille listen øverst på midtkonsollet.

P5090105.jpg

Etter å ha funnet ut hvor vinkelen skulle stå så var det å justere den litt for best mulig vinkel.

P5090116.jpg

Test feste brakket

P5090113.jpg

P5090115.jpg

Modifisere den lille listen litt og å få ut brakket

P5090114.jpg

Så feste brakketen til skjerm og sette den inn på plass

P5090118.jpg

P5090119.jpg

Hit kom jeg i dag, det eneste som plager meg litt er at ledningen fra skjermen kommer ut nedover, så fant ingen andre mulighet enn å gjøre det som på bilde.

I morgen (søndag) skal jeg montere dvd spilleren. Litt usikker på hvor jeg skal sette den, enten i hanskerommet eller under i lommen ved ratte.. Noen som har testet ut disse plassene?

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider