Gå til innhold

vx2go A4 1.8TQ LIM 01Mod [manual på justerbart KW v3 ]

Ranger emnet

vx2go

Anbefalte innlegg

• Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pett3r: Nice :)

Siste update på bilen, bestilt optimalisering på FMS den 26.6.09.

#Catch tank og varme skjold: på tenkt og i gang med planlegging.

#Egent luft inntak for luftfilter fra fanger: i gang med planlegging og iverksetter kjøp så fort som mulig av deler.

#Ny bensin pumpe: på plass før optimalisering.

#Skulle jeg finne råd (noe jeg gjør) så kommer dyser også på: (Grå dyser til salgs om noen trenger, pm for mer info).

#Toppdeksel pakning innkjøpt og skal byttes.

Endret av vx2go

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var synd det, men er hypp på å møte deg igjen å se på den nye audien din.. Gi meg en tid som passer... mye påkostet motor nå på meg :)

ja huff , beundrer dem som har penger nok til BIL ! har ikke fått på hverken sko eller senk! jobber endel overtid nå kan man si for att dette skal gå i boks.. syns bilen din gikk som faen jeg:P syns jeg med min også når jeg chippa,men blir så vant med det .. mye vil ha mer!

Vi får møtes en dag bilen min er klar for det:op: i løpet av sommern,hehe

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja huff , beundrer dem som har penger nok til BIL ! har ikke fått på hverken sko eller senk! jobber endel overtid nå kan man si for att dette skal gå i boks.. syns bilen din gikk som faen jeg:P syns jeg med min også når jeg chippa,men blir så vant med det .. mye vil ha mer!

Vi får møtes en dag bilen min er klar for det:op: i løpet av sommern,hehe

Da får du finne tid til det å gi meg beskjed :)

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider