Gå til innhold

Stoppet av politiet (gjennomsnittsmåling)

Ranger emnet

imprezadriver84

Anbefalte innlegg

For litt siden ble jeg stoppa av en sivil politibil som hadde tatt en gjennsomsnittsmåling(ikke video) av meg, denne ble målt til 122,71 over en strekning på 4,7 km tror jeg det var..(80sone, sent på kvelden og fine forhold)

I denne bilen var det to tjenestemenn (vi var to i bilen) og førerkortet ble inndratt, jeg samtykket ikke til beslaget av førerkort på stedet.

Dette betyr 6månder uten førerkort og 12k i bot.

Det jeg lurer på er:

- Har jeg noe å vinne på og kontakte advokat?

- Har fått noen papirer hvor jeg skal skrive under på at jeg

ikke samtykker til beslag osv..Hva skal jeg eventuelt skrive på

disse?

Noen som har noe fornuftig og komme med?

(ikke interessert i og høre om det er fortjent eller ikke, så

spar meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du har nok dessverre lite å hente. To tjenestemenn med en gyldig gjennomsnittsmåling er suverene mot deg og kameraten din.

Men la meg spørre: Hvorfor gidder du å kjøre så idiotisk? Hadde du holdt deg i 115, hadde du beholdt lappen. Du kjørte knapt nok 5 km/t raskere, så du tjente ikke akkurat mye på å ligge i akkurat den hastigheten. Hvis du først skal kjøre fort, er det vel mye artigere å ta den helt ut? 180 på den samme strekningen hadde sikkert vært mye kulere, og du hadde uansett vært uten lappen i en god periode :-)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du har nok dessverre lite å hente. To tjenestemenn med en gyldig gjennomsnittsmåling er suverene mot deg og kameraten din.

Men la meg spørre: Hvorfor gidder du å kjøre så idiotisk? Hadde du holdt deg i 115, hadde du beholdt lappen. Du kjørte knapt nok 5 km/t raskere, så du tjente ikke akkurat mye på å ligge i akkurat den hastigheten. Hvis du først skal kjøre fort, er det vel mye artigere å ta den helt ut? 180 på den samme strekningen hadde sikkert vært mye kulere, og du hadde uansett vært uten lappen i en god periode :-)

He he. Egentlig bra sakt. Sånn tenker jeg også. Legger med stort sett 5 under mister lappen grensa. Skal jeg først over miste lappen grensa så er det bedere å gjøre det ordentlig.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Når det er sagt, oppfordrer jeg selvsagt ingen til å kjøre i 180 km/t, hverken i denne 80-sona eller andre steder. Ser at mitt forrige innlegg kunne misforståes noe, men det var et forsøk på ironi midt oppi det hele.

...selv om man selvsagt kan diskutere hensiksmessigheten ved fastsettelsen av opptil flere av fartsgrensene i kongeriket...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider