Gjest sicarlse Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 jaja.. ikke like rått det jeg hadde fått til:) hehe. har liksom begrensa med utstyr:) du får lage en tråd om det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalix Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Kommer helt an på åssen man bygger det. Alt er mulig å få til hvis man vil, men i en helt ordinær merce går det nok ikke..Har klart 153,1dB sjøl med to 10" Pioneer til 1400kr stk og 1500 watt rms forsterker. har du en link til db målingen din ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID=46704&Season=2007&Page=5 her ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 da var subbene testa.. dessverre så hadde vi bare kasse til den ene, så den andre ble kobla på for å få 4 ohm :) friluft er kanskje ikke best, så denne subben hadde det kjipt.. den andre 18" ble plassert i kasse utenfor og inni bilen.. (flytta kassa) tar derfor utgangspunkt i denne subben.. med lite informasjon fra selger og produsent er det lite jeg kan si.. annet enn 8ohm og 500w 18" :p Den spillte forsåvidt helt greit, men lyden var veldig lite pen. Prøvde med forskjellige typer musikk, sweeps og db jams test cder. Hvor høyt den spillte fikk vi ikke målt, men det kan vi kanskje få gjort en annen dag. TEstet de kun på en Soundmagus 3000w forsterker, som koblet i 4 ohm gir ut ca 1800w (900 pr element). Dette taklet de helt greit. hvis det er noe mer folk lurer på? bare spør.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 var de verd 1000kr:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 hehe.. FØR jeg tester noe videre vil jeg si at jeg overhode ikke anbefaler disse til bilbruk (med mindre jeg måler over 145db med dem i morra).. disse passer nok mye bedre i et hjemmeanlegg eller PA som de egentlig er beregna på.. den ene blir nok mer brukendes som bord/sub til hjemmekinoen i stua :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 hehe... men de spiller ikek så allverdens nei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 10" pioneer som jeg har spilelr bedre.. men dette i porta kasse beregna for elementene.. blir sikkert bedre med annen kasse :) men mangel på info om element gjør at dette blir litt vanskelig :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 gleder meg til resultat :) er det bare satt i en stor portet kasse? hvordan kassa står i bilen osv kan også ha innvirkninger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Å teste elementer i en tilfeldig kasse uten å vite et eneste parameter er egentlig en ganske unyttig greie. Det blir litt som å spille Tetris i blinde; gjør du det bra er du ganske enkelt griseheldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 prøvde elementet i en 140L lukka kasse, som seff er altfor liten.. skal testet mer når jeg får bygd større kasse.. alt hadde vært enklere med info fra produsent og selger som sagt.. har ikke fått oppgitt noe som helst info.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ska du ha en syk 18" så ville jeg ha godt for kicker du får dn billig på megabillig.com eks se link(den har isje sjikkelig kasse d) http://www.youtube.com/watch?v=tbZyMY3X78s Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 vi fikk tilbud om en kicker solox ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 vi fikk tilbud om en kicker solox ja:) til hvor mye? Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 7k tror jeg det var.. brukt i dB drag da. er visst strøken. men han kameraten min som handler anlegg, han handler den 15, for 20k til bagasjerommet. og han vil ha en 18 i tillegg til 2 12" fra pioneer. så han har ikke råd med det første. var du bare intr. i pris, eller er du på leting etter 18? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg