Gå til innhold

18" subwoofer?

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var subbene testa..

dessverre så hadde vi bare kasse til den ene, så den andre ble kobla på for å få 4 ohm :) friluft er kanskje ikke best, så denne subben hadde det kjipt.. den andre 18" ble plassert i kasse utenfor og inni bilen.. (flytta kassa)

tar derfor utgangspunkt i denne subben..

med lite informasjon fra selger og produsent er det lite jeg kan si.. annet enn 8ohm og 500w 18" :p

DSC00321.jpg

Den spillte forsåvidt helt greit, men lyden var veldig lite pen. Prøvde med forskjellige typer musikk, sweeps og db jams test cder. Hvor høyt den spillte fikk vi ikke målt, men det kan vi kanskje få gjort en annen dag.

TEstet de kun på en Soundmagus 3000w forsterker, som koblet i 4 ohm gir ut ca 1800w (900 pr element). Dette taklet de helt greit.

DSC00319.jpg

DSC00318.jpg

hvis det er noe mer folk lurer på? bare spør..

DSC00320.jpg

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. FØR jeg tester noe videre vil jeg si at jeg overhode ikke anbefaler disse til bilbruk (med mindre jeg måler over 145db med dem i morra).. disse passer nok mye bedre i et hjemmeanlegg eller PA som de egentlig er beregna på.. den ene blir nok mer brukendes som bord/sub til hjemmekinoen i stua :)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

7k tror jeg det var.. brukt i dB drag da. er visst strøken. men han kameraten min som handler anlegg, han handler den 15, for 20k til bagasjerommet. og han vil ha en 18 i tillegg til 2 12" fra pioneer. så han har ikke råd med det første.

var du bare intr. i pris, eller er du på leting etter 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider